سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

در ایام نوروز 14 داروخانه به صورت شبانه روزی ارائه خدمت می‌کنند

در ایام نوروز در استان زنجان 14 داروخانه به صورت شبانه روزی و 11 داروخانه به صورت روزانه آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

دکتر رحیم سروری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: بسیج سلامت نوروزی طرحی است که دو حوزه معاونت بهداشت و معاونت غذا و داروی این دانشگاه جهت ارائه خدمت به مسافران تدارک دیده اند.

وی افزود: دوره شروع کار این طرح از اول اسفندماه 91 تا 15 فروردین 92 خواهد بود.

سروری ادامه  داد: در این طرح بازرسین بهداشتی از ساعت 8 صبح تا 8 شب با نظارت بر اماکن حساس که ارائه خدمت به مردم و مسافران نوروزی را به عهده دارند در خصوص ایمنی مواد غذایی در سطح عرضه در کنترل بیماری های مربوطه فعال اند.

وی اضافه کرد: همچنین مسافران می‌توانند با شماره تماس 1490 برای مواردی که در ارتباط با بهداشت محیط دچار مشکل شدند جهت ارائه شکایت تماس حاصل نمایند.

سروری با بیان اینکه عملکرد بازرسین در سال گذشته با ظرفیت 100 نفر بود گفت: امسال نیز در قالب 100 نفر از پرسنل کار آزموده حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه در قالب 12 اکیپ بازرسی روزانه کار نظارت و سرکشی به اماکن یاد شده را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: حوزه معاونت غذا و دارو در ارتباط با نظارت بر داروخانه ها و اماکن مرتبط با تولیدات غذایی - مواد آرایشی و بهداشتی نظارت لازمه را دارند.

وی عنوان کرد: در ایام نوروز 14 داروخانه در استان به صورت شبانه روزی و 11 داروخانه به صورت روزانه ارائه خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: مرکز اطلاع رسانی و سموم معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی برای اخذ شکایات و سوال هایی که مسافران داشته باشند تلفن 5250100 آماده پاسخگویی می‌باشد.

وی اضافه  کرد: 10 اکیپ بازرس و نظارت در این حوزه نیز امر نظارت های لازم بر اماکن اعلام شده را انجام می‌دهند.

سروری اظهار کرد: ضمنا ستاد هدایت اطلاع رسانی و امور درمان دانشگاه با شماره تماس 0241-4220670 آمادگی هماهنگی و ارائه خدمت به مسافران به جهت اخذ پذیرش از بیمارستان های استان، هماهنگی در دریافت خدمات درمانی اعم از سرپایی یا بستری در استان و خارج از استان می باشند.

وی عنوان کرد: ضمنا این ستاد نظارت های لازم را بر کلیه بیمارستان های موجود در استان به خاطر ارائه خدمات مطلوب، پایش و ممیزی خواهد کرد./ح
برچسب ها: داروخانه ، نوروز ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.