سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي خبر داد:

دستگيري 13 سارق حرفه اي با 100 پرونده سرقت خياباني در مشهد

در اجراي مرحله ديگري از طرح تشديد مبارزه با سرقت هاي خياباني، 13 سارق حرفه اي دستگير و به يكصد فقره سرقت در مشهد اعتراف كردند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، رئيس پليس آگاهي استان خراسان رضوي در تشريح عمليات گسترده تشديد مبارزه با سرقت هاي خياباني گفت: در استانه نوروز 92 و به منظور تحكيم و توسعه نظم و امنيت عمومي، اين طرح ضربتي در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.
سرهنگ حسين بيدمشكي گفت: كارآگاهان مبارزه با سرقت در اجراي اين عمليات پس از چندين ساعت مطالعات ميداني و انجام كنترل هاي نامحسوس توانستند با استقرار در چهار پايگاه شهري 13 كيف قاپ، سارقان موتورسيكلت و سارقان حرفه اي لوازم و قطعات خودرو را شناسايي و دستگير كنند.
رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي اظهار داشت: در اين عمليات مقادير زيادي اقلام سرقتي و 16 دستگاه موتورسيكلت و خودروي مسروقه كشف شد. 
وي با اشاره به اين مطلب كه پليس آگاهي استان خراسان رضوي با آمادگي كامل در تعطيلات نوروزي به زائران و مجاوران آستان مبارك آقا علي ابن موسي الرضا(ع) خدمتگزاري خواهد كرد از شهروندان فهيم و قانونمدار خواست پليس را امين خود دانسته و در صورت مشاهده موارد مشكوك، مراتب را به شماره تلفن 2183700 ستاد خبري پليس آگاهي استان خراسان رضوي اطلاع دهند./ف
برچسب ها: دستگیر ، سارق ، سرقت ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.