سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

ایجاد 6 رشته جدید در پیام نور فارس

رئیس دانشگاه پیام نور فارس از موافقت وزارت علوم با ایجاد 6 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در مراکز شیراز و نورآباد ممسنی خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، سعید مظلومیان در نشست روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور فارس در استهبان گفت: توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور استان فارس نیاز ضروری این دانشگاه است.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته وزارت علوم با ایجاد سه رشته کارشناسی ارشد در مرکز جهرم، یک رشته در مراکز لامرد و آباده موافقت کرده بود و در نشست اخیر نیز پنج رشته جدید برای مرکز شیراز و یک رشته در نورآباد ممسنی به تصویب شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم رسید.

مظلومیان به توسعه مقطع دکترا در این دانشگاه نیز اشاره کردو گفت: از نیم‌سال گذشته پذیرش دانشجو در رشته فیزیک در مقطع دکترا در مرکز شیراز آغاز شده که مراحل نهایی ایجاد چهار رشته جدید آمار، ریاضی، شیمی و مدیریت دولتی نیز در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان موفقیت‌های کسب شده توسط دانشگاه پیام نور فارس در سال 1391 ادامه داد: امسال سال خوبی برای دانشگاه پیام نور استان در ابعاد مختلف بود چرا که فارس موفق به کسب مقام نخست در بخش‌های امتحانات، فرهنگی و روابط عمومی در کشور شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس اضافه کرد: با وجود مشکلاتی که پیمانکاران پروژه‌های عمرانی این دانشگاه داشتند در عین حال توانستیم فعالیت‌های عمرانی را دنبال کرده و مناقصه سه پروژه عمرانی شهرهای زرقان، خاوران و زاهدشهر نیز در حال انجام است./س

برچسب ها: رشته ، جدید ، پیام نور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.