سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری:

قرارگاه‌های انتظامی ویژه امداد نوروزی در چهار‌محال و بختیاری فعال شد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از فعال شدن قرارگاه‌های انتظامی ویژه امداد نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، اسرافیل جعفری اظهار کرد: یکی از گسترده‌ترین مأموریت‌های پلیس در طول سال طرح نوروزی است که در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.
وی افزود: در این طرح علاوه بر سازمان‌ها و نیروهای امداد و نجات جاده‌ای، مردم به ویژه دانش‌آموزان به صورت جدی با عنوان همیاران پلیس با نیروی انتظامی همکاری می‎کنند.

جعفری از فعال شدن قرارگاه‌های انتظامی ویژه امداد نوروزی در سطح استان خبر داد و گفت: در راستای افزایش رفاه حال شهروندان، مسافران و مهمانان و ایجاد سفری امن برای رانندگان در جاده‌ها، تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی ویژه‌ای در تمام شهرهای استان به اجرا گذاشته شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عمده اقدامات پلیس پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت، کاهش حداکثری تصادفات درون و برون شهری و افزایش آگاهی مردم از طریق جلب مشارکت هدفمند رسانه استانی و مطبوعات است و انتظار داریم با وجود این تعاملات و همکاری‌های گسترده شاهد تعطیلات سرشار از شادابی و شادکامی برای عموم مردم باشیم.

جعفری به افزایش ضریب امنیت در تعطیلات نوروز با استفاده از استعداد کامل نیروی انسانی و امکانات خودرویی پلیس اشاره کرد و افزود: در این ایام گشت‌های پیاده، سواره و خودرویی به صورت صد‌در‌صد فعال بوده و بازخورد آن در کنار تعامل و ارتباط مردم فهیم استان با پلیس در کاهش جرایم و حوادث بسیار مشهود خواهد بود.

وی با بیان اینکه امنیت خوبی در استان حاکم است، خاطرنشان کرد: وجود اتحاد و همدلی دستگاه‌های قضایی، امنیتی، انتظامی و دیگر سازمان‌ها به ویژه مشارکت جدی مردم با پلیس در سال 91، امنیت پایدار و مطلوبی را در سطح استان رقم زده است.

جعفری از عموم شهروندان خواست قبل از مسافرت کاملاً نکات ایمنی را رعایت کرده و موارد مشکوک را نیز از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
برچسب ها: امداد ، نوروزی ، جرایم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.