سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان /

نوروز ؛ فرصتی مناسب برای زدودن غبار دلها

نوروز ؛ نماد پاکیزگی ، خرمی و فرصتی مناسب برای زدودن غبار دل هاست .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی رشت با تبیین فلسفه نوروز از منظر آموزه های اصیل اسلامی و سنتهای ملی ، صله‌رحم را از سنت‌های حسنه در عید نوروز دانست.
آیت الله قربانی به روز 27 اسفند ماه ، سالروز تولد حضرت زینب و آغاز ایام فاطمیه از پنجم فروردین اشاره و بر ضرورت حفظ حرمت این ایام تاکید کرد
.
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت ، به تشریح نتایج نشست اخیر مجلس خبرگان رهبری پرداخت و گفت : در این نشست 2 روزه مسایل مهم کشوری و منطقه ای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که بررسی تاثیر ماهواره ها بر دنیای اسلام از مهمترین آنها بود .
خطیب جمعه رشت ، با استناد به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر تداوم کارکردهای فرهنگی برای مقابله با تهاجم تبلیغاتی دشمنان گفت : مجلس خبرگان نقش سازنده ای در روند مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن دارد .
وی در قسمت دیگری از خطبه های نماز ، پدیده ی شوم برادرکشی در کشورهای اسلامی منطقه را رنج آور توصیف کرد و گفت : هر روز دهها بلکه صدها مسلمان بی گناه در کشورهای منطقه کشته می شوند که عامل آن کج فهمی از اسلام و نبود درک صحیح از کرامت انسان است
برچسب ها: نوروز ، زدودن ، غبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.