سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در قالب طرح استقبال از بهار؛

بازدید میدانی از محله های مرکزی پایتخت ادامه دارد

به منظور اطمینان بخشی موثر برای توسعه محله ای و کاربرد آن در برنامه ریزی و مدیریت محله ، سرعت بخشی به رفع معضلات محله ای و تحقق اصل رضایتمندی؛ بازدیدهای میدانی در قالب و طرح جدیدی در دست اقدام است.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 11 ، در همین راستا امروز بازدید میدانی از نواحی 2و3 با حضور شهردار ،معاونان و جمعی از مدیران منطقه انجام شد و مشکلات محلات با نظر شورایاران احصاء و دستورات لازم برای رفع آن ها در کوتاه ترین زمان صادر شد. 
مسعود کفایتمند شهردار منطقه 11 ،با توجه به لزوم برنامه ریزی مناسب برای حل مشکلات محله ای ؛ بازدیدهای میدانی و حضور در سطوح محلی را فرصت مناسبی برای شناخت تقاضاهای مردمی و انتظارات آنان از مدیریت شهری دانست و ضمن انجام بازدیدهای میدانی که به صورت مستمر با همراهی معاونین ،مدیران و شوریاران از سطح محله ها انجام می شود ، بررویکرد محله محوری برای سرعت بخشیدن به رفع معضلات و مسائل شهری تاکید کرد. 
وی خاطر نشان کرد :  در بازدیدهای میدانی که همزمان با روزهای پایانی سال و آغاز فصل جدید در دست انجام است، چارت و طراحی مناسبی با ویژگی های نظارت پذیری، تعهد مدیران، ارتباط پذیری بهتر و... صورت گرفته و در آن راه های شناسایی مسائل و مشکلات در سطح محلات و پیگیری و نظارت در کمترین زمان ممکن مدنظر قرار گرفته است.
شهردار منطقه 11 در تبیین اهمیت بازدیدهای میدانی از سطح محله ها گفت: امروز رویکرد محله محوری با تکیه بر برنامه ریزی محله مبنا ،به عنوان راه حلی مناسب برای پاسخگویی به تقاضاهای مردمی محسوب شده و این رویه به سرعت در مدیریت شهری نهادینه شده است./ف
برچسب ها: بازدید ، میدان ، پایتخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.