سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در قم

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری یک باند سارقان حرفه‌ای در استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ محمدرضا میرحیدری گفت: پنچر کردن خودرو و سرقت وجه نقد از داخل آن، شیوه سارقان بود که پلیس قم امید این باند سارقان را به یاس تبدیل کرد.

وی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو که متهمان پس از پنجر کردن خودروی مشتریان بانک‌ها اقدام به سرقت وجه نقد از داخل خودرو می‌کردند، ضمن تعامل و همکاری گسترده با مسئولان بانک‌های استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قم قرار گرفت.

وی افزود: پس از بازبینی دوربین بانک‌ها و به دست آوردن تصاویر متهمان، شناسایی و دستگیری آنها در قالب گشت‌های غیر محسوس در دستور کار قرار گرفت و در نهایت متهم اصلی که به وسیله یک میله آهنی نوک تیز در حال پنچر کردن خودرو مشتری بانک بود، دستگیر شد.

میرحیدری گفت: متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت بود که در ادامه با رویت تصاویر خود و دو نفر از همدستانش در سرقت‌ها، به ناچار لب به اعتراف گشود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه هرسه متهم اهل یکی از استان‌های غربی کشور هستند و برای انجام سرقت‌ها در قم حضور داشتند، گفت: پس از اعتراف به 24 فقره سرقت، تمامی مالباختگان نیز شناسایی شدند.

وی در هشداری به مردم افزود: هنگام خروج از بانک، از حمل پول نقد بدون پوشش و شمارش آن در انظار عمومی که موجب تحریک سارقان می‌شود خودداری کرده و حتی‌الامکان از چک های بانکی استفاده کنید و در صورت پنچر شدن مشکوک و غیرعادی اتومبیل، پول نقد و اشیاء قیمتی خود را در جای مطمئن قرار داده و پس از قفل کردن درها با هوشیاری کامل نسبت به تعویض لاستیک اقدام کنید.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: باند ، قم ، سارقان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.