سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

شهید گنجی گل سرسبد شهدای سفیر در دنیاست

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید صادق گنجی گل سرسبد شهدای سفیر در دنیاست.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در همایش بزرگ قرآنی یادواره شهید گنجی در برازجان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل قرآنی و اسلامی در جامعه باید مد نظر مسئولان باشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت شهدا در نظام اسلامی افزود: هر گروه و صنفی شهدایی والا مقام دارند و شهید صادق گنجی ـ هم از لحاظ شخصیت، هم به لحاظ صلابت و هم به لحاظ استقامت در برابر انحطاط فکری،  سرآمد و گل سرسبد شهدای سفیر در دنیا است.

موسوی‌نژاد بیان کرد: شهید صادق گنجی سفیری برخاسته از نظام جمهوری اسلامی ایران و درس‌آموز مکتب امام صادق(ع) بود و وقتی که در پاکستان، تفکر وهابیت باعث انحراف در اسلام شده بود آن شهید بزرگوار در مقابل این تفکر ایستادگی کرد و اسلام حقیقی را برای مردم پاکستان تبیین کرد و نمای زشت دشمنان اسلام را برای مردم، علما، روحانیون و سایر گروه‌ها نمایان ساخت.

این مسئول ادامه داد: این شهید بزرگوار برای اثبات گفته‌های خویش هیچگاه از زور استفاده نکرد و بیان شهید گنجی آنقدر روشن، مستند و جذاب بود که مردم پاکستان به راحتی صحبت‌های وی را می‌پذیرفتند.

وی شهید گنجی را چراغ هدایت مردم پاکستان معرفی کرد و اظهار داشت: دشمنان اسلام و کسانی که پرچم اسلام را برای تامین منافع خود می‌خواستند، در مقابل روشنگری‌های شهید صادق گنجی راهی جز به شهادت رساندن این شهید بزرگوار نداشتند.

موسوی‌نژاد مسیر و راه شهید گنجی را برگرفته از مسیر اولیای الهی دانست و خاطر نشان کرد: این برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که به تفکر و جریان فکری شهید گنجی عظمت بدهد و ما وظیفه داریم این شخصیت را به جامعه بشناسانیم.

وی با بیان اینکه شهید گنجی هم قابلیت و هم ظرفیت معرفی شدن در سطح بین‌الملل را دارد، خطاب به مسئولان گفت: باید مسئولان عالی استان بوشهر با مسئولان کشوری جلسه بگیرند و هم‌اندیشی کنند تا بتوان شهید گنجی را ابتدا برای تمام مردم جمهوری اسلامی ایران و سپس در عرصه بین‌المللی معرفی کنیم./ج1

برچسب ها: بوشهر ، شهید ، برنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.