سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری منطقه 19 در پایان سال:

شهری سالم، ویژه های سلامت یاران نوروز در استقبال از شهروندان

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 19، از برگزاری ویژه های شهر سالم، سلامت یاران نوروز در استقبال شهروندان و فصل همدلی خبر داد.

 جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ویژه های شهر سالم، سلامت یاران نوروز در استقبال و فصل همدلی، طرح های چهارشنبه سوری ایمنی در خانه تکانی، ایمنی در ایام نوروز و سفرهای نوروزی، به منظور رفاه امنیت شهروندان منطقه 19 برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: اداره سلامت شهرداری منطقه 19، با هدف ارتقای سطح سلامت شهروندان و پیشگیری از حوادث و سوانح دل خراش در ایام پایانی سال با مشارکت و تامل ارگان ها و سازمانهای منطقه اقدام به برگزاری طرح های ویژه شهر سالم خواهد نمود.

جوادی با اشاره به نحوه برگزاری طرح های چهارشنبه سوری در منطقه 19 گفت: کارگاه ها کلاس های آموزشی و پخش فیلم با موضوع سه شنبه آخر سال و چهارشنبه سوزی، همکاری و مشارکت کارشناسان نیروی انتظامی و سازمان آتش نشانی در خانه های اسباب بازی و مدارس منطقه 19 برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی طرح چهارشنبه سوری گفت: توزیع بروشورهای آموزشی و نصب بنرهای چهارشنبه سوری یا چهارشنبه سوزی در محلات معابر و میادین منطقه 19، از اقدامات دیگر طرح چهارشنبه سوری است.

جوادی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر حوزه سلامت شهرداری منطقه 19 افزود: برگزاری کارگاه ها و کلاسهای آموزشی ایمنی در ایام نوروز، آشنایی با خواص آجیل و تنقلات سالم و سنتی، استفاده از غذاهای سالم در نوروز، آشنایی با ایمنی سفرهای نوروزی، از اقدامات دیگر حوزه سلامت شهرداری منطقه 19 است./ز

برچسب ها: نوروز ، شهروندان ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.