سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدابخشی: برد مقابل کرمی، خوشحالی هم دارد/ برای پیروزی برنامه داشتم

پدیده امسال لیگ برتر تکواندو در مسابقات انتخابی دیروز موفق به شکست یوسف کرمی کاپیتان تیم ملی شد.

مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن هفتم تیم ملی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شکست برد 6 بر چهار مقابل یوسف کرمی در رقابت های انتهابی تیم ملی عنوان کرد: برای حضور در اردوهای تیم ملی زحمت زیادی کشیدم و برای بازی مقابل یوسف کرمی هم برنامه ریزی کرده بودم و توانستم پیروز شوم.

وی در مورد اظهار خوشحالی اش پس از برد مقابل کرمی افزود: به هر حال برد مقابل کرمی خوشحالی هم دارد. کرمی بازیکن بزرگی است و بازی در برابر وی همیشه سخت است.

خدابخشی با بیان اینکه با کرمی خارج از مسابقه رابطه بسیار خوبی دارد، گفت: یوسف کرمی یکی از با اخلاق ترین تکواندوکاران تیم ملی است. در اردوهای تیم ملی قبل از پیکارهای انتخابی تا حدودی با وی تمرین می کردیم تا ارزیابی کاملی از هم نداشته باشیم. کرمی هم قطعا برای مسابقه انتخابی دیروز آماده بوده و تمرینات خوبی داشته است.

وی در مورد مرحله دوم رقابت های انتخابی تیم ملی یادآور شد: بعضی نفرات مصدوم بودند و شاید به همین دلیل نتوانستند برنده از زمین خارج شوند. در هر صورت اکثر بازیکنان حاضر در مسابقات انتخابی در یک سطح بودند و از وضعیت فنی هم اطلاع داشتند چون چندین بار در رقابت های انتخابی و لیگ روبروی یکدیگر قرار گرفته بودند.

خدابخشی تصریح کرد: چهار ماه تا مسابقات جهانی مکزیک فرصت باقی مانده و امیدوارم در این مدت بتوانم با برنامه ریزی خوب تمرینات مناسبی داشته باشم تا نظر کادر فنی را برای حضور در پیکارهای جهانی جلب کنم و فعلا هم بدون مصدومیتی تمرین می کنم.

تکواندوکار تیم قوامین ناجا در خصوص لیگ برتر امسال گفت: تیم قوامین در لیگ برتر قهرمان شد و من هم در بین پدیده های مسابقت قرار گرفتم. تیم خوبی داشتیم که با تمرینات بسیار خوب توانست پنج بازیکن را به اردوهای تیم ملی تحمیل کند. سال گذشته هم تیم خوبی داشتیم که با بد شانسی قهرمانی را از دست داد. در مجموع سال فوق العاده ای برای من و تیم ناجا رقم خورده است.

وی افزود: در لیگ برتر امسال با توجه به تعداد کم تیم ها سطح فنی رقابت ها بالا بود و هفته ای نبود که در آن بازی راحتی داشته باشیم. در واقع رقابت اصلی ام امسال با احمد محمدی بازیکن خوش تکنیک تیم استیل البرز بود که متاسفانه در مرحله قبل پیکارهای انتخابی علی رغم دعوت به اردوهای تیم ملی دچار مصدومیت شد./آق

 

برچسب ها: تکواندو ، انتخاب ، کرمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.