سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/مرتضی تمدن :

200هکتار از اراضی مسکن مهر پردیس در دست زمین خوار بود

استاندار تهران گفت :200هکتار از اراضی مسکن مهر در شهرستان پردیس در دست یک زمین خوار بود که با انجام مراحل قانونی و بر گرداندن آن برای حل مشکل مسکن مردم در آن مسکن مهر احداث کرده ایم .

مرتضی تمدن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد کشف 200 هکتار از اراضی شهر پردیس که در دست زمین خوار بود گفت : 200 هکتار از زمینهای مسکن مهر در شهرستان پردیس از زمین خوار گرفته شده است کل این دره در منطقه مسکن مهر به اصطلاح کوزه در دست یک زمین خوار بود.

وی در ادامه این مطلب افزود : هزار و 200 هکتار است که این زمین خوار تصاحب کرده بود تا در آینده با تقسیم بندی کرد ه واین زمین ها را به شکل قطعه بندی شده ها به مردم و متقاضیان بفروشد.

استاندار تهران در خاتمه با اشاره به اینکه پس از انجام مراحل قانونی برگرداندن این زمین ها در این زمینها برای حل مشکل مردم مسکن مهر احداث کردیم اظهار داشت : و از منابع طبیعی نگرفته بود و تصرف عدوانی کرده بود و تا دادگاه رای دادو آن را برگردانند سریع در آن مسکن مهر برای مردم ساختیم .

احمدی نژاد در دوران حضور خود در دولت به عنوان رئیس جمهور به شدت با زمین خواران در کل کشور برخورد قاطع داشته است و این موضوع در دولت خدمتگذار می تواند برگی ذرین در کتاب فعالیت دولت احمدی نژاد باشد ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.