سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف و ضبط سلاح هاي رژيم صهيونيستي در سوريه

کشف یک تانکر حامل تسلیحات ساخت رژیم صهیونیستی در سوریه بار دیگر از رابطه این رژیم با تروریست ها در سوریه پرده بر می دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه؛ برای اثبات وجود رابطه بین رژیم صهیونیستی و گروه های مسلح تروریستی در سوریه به دلایل و شواهد جدید نیازی نیست ولی با این حال روز به روز ابعاد جدیدی از این رابطه و هماهنگی خونین و ویرانگر فاش می شود. 

در همین چارچوب ارتش سوریه یک تانکر حامل سلاح را در ریف دمشق کشف و ضبط کرد. در میان سلاح های کشف شده از داخل این تانکر موشک های لاو ساخت اسرائیل دیده می شود. دوربین های دید در شب، فرستنده های ماهواره ای و انواع مهمات از دیگر موارد کشف شده در داخل این تانکر است. 

یکی از مسئولان گفت: این تانکر در حال حرکت به سمت مناطق السبینه و الحجیره بود که با رسیدن به یکی از پست های ایست و بازرسی در منطقه السبینه، نیروهای سوری به آن شک کردند و پس از بازرسی دقیق آن مقادیری سلاح و مهمات که در داخل آن جاسازی شده بود کشف و ضبط شد. وی افزود: دستگاه های جی پی اس، کیف های شخصی کمک های اولیه، صندوق های مهمات و... از جمله اشیاء کشف شده در این کامیون است. 

در ادامه گزارش آمده است: وجود تسلیحات ساخت اسرائیل در دست افراد مسلح تروریست نشان دهنده ماهیت رابطه رژیم صهیونیستی با گروه های تکفیری است و از حجم توطئه علیه سوریه پرده بر می دارد. 

                                          آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 
برچسب ها: سلاح ، کشف ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.