سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دنيا راه عبور است نه سراي ماندن

افرادي که در بخش خصوصي يا دولتي کار و فعاليت مي کنند بايد خيلي مراقب باشند تا کسي نانشان را آجر نکند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، زير آب زني عمل ناپسندي است که در آن چنان از ديگري بدگويي مي کند که به ضرر وي عمل مي کند که سقوط شخص را از هستي آسان مي کند و يا زندگي اش را به مرز نابودي مي کشاند.
يک کارشناس علوم حوزه گفت: افراد زير آب زن سه دسته اند، کساني كه آرزوهاي طولاني دارند و از ياد مرگ غافل هستند، به ياد مرگ هستند اما حسادت دارند و يا بخاطر عملکرد سازمان دست به زير آب زني مي زنند.
 وي گفت: افرادي که حسادت مي کنند در سازمان هيچ پيشرفت و کارايي ندارند و زمانيکه فرد جديدي وارد سازمان مي شود که ايده ها و نظرهاي خوبي دارد و به سمت بالاتري ارتقا پيدا مي کند اين افراد از روي حسادت و عقده هاي دروني دست به زير آب زني مي زنند و اصلا فکر نکي کنند که چرا اين عمل ناپسند را انجام مي دهند و فقط به اين فکر مي کنند که در اين جامعه جايگاهي بالاتر داشته باشند تا شايد از اين طريق به آرزوهاي طولاني خود دست يابند.
فضلي زاده با اشاره به سازمان هاي زيرآب زن پرور گفت: اين افراد زياد هم مقصر نيستن زيرا بخاطر کارهايي که در سازمان ديده مي شود دست به اين کار مي زنند و اين نشان دهنده ي اين است که در سازمان متبع خواستار اين موضوع است.
 وي ادامه داد: افرادي که يک کلاغ و چهل کلاغ مي کنند از يک سوء اعتماد به نفس ندارند و از سوي ديگر در کودکي در محيط ناامني رشد کرده اند که آنان ديگران را مانع پيشرفت خود مي دانند.
وي در پايان خاطر نشان کرد: افرادي که در خانواده ياد نگرفتند که چگونه با مشکلات مبارزه کنند و زمانيکه موفقيت خود را در خطر ببينند از انجام هيچ کاري مضايقه نمي کنند.
همگي بر اين باوريم که دنيا راه عبور است نه سراي ماندن، پس آيا بهتر نيست بجاي زير آب زني و حسادت با يکديگر رقابتي سالم داشته باشيم؟/ز
برچسب ها: دنیا ، سرا ، زیر آب زنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.