سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درختان شمال شرق پایتخت هویت می گیرند

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4 گفت: همزمان با اجرای طرح همدلی و استقبال از نوروز 92، ضمن کاشت نهال و باز پیرایی فضای سبز، با همکاری دانش آموزان درختان شناسنامه دار می شوند.

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به عملکرد بازده چهارم امور شهری در طرح استقبال از نوروز 92 افزود: در آستانه سال جدید بیش از 5000 متر مربع از فضای ورودی شمال شرق تهران با کاشت گل های فصلی و فرش گل باز پیرایی شد.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4 ادامه داد: در این طرح نوروزی که با هدف ایجاد همدلی و نشاط و شادابی در سطح محلات و میان شهروندان اجرا می شود، 7200 اصله درخت مثمر در منازل شهروندان کاشته شده است.

ناصحی با اشاره به بازپیرایی نمای داخلی و بیرونی و توسعه فضای سبز در مساجد اضافه کرد: در این طرح عیدانه ضمن اهدای حدود 1000 گلدان به مساجد، بیش از 1000 متر مربع از فضای سبز پیرامون و داخل مساجد بازپیرایی شده است.

وی اظهار داشت: در طرح استقبال از بهار، ضمن اهدای گل و گلدان به خانواده های معظم شهدا و ایثار گران، 10 ایستگاه ویژه فضای سبز و توزیع رایگان نهال، گلدان و گل در 10 نقطه بر پا شده است.

ناصحی خاطر  نشان کرد: امسال برای نخستین بار ضمن کاشت نهال در مدارس، شناسنامه و پلاک درختان به نام دانش آموزان، غرس کننده ثبت می شود و دانش آموزان مالک درختان می شوند./ز
برچسب ها: هویت ، درختان ، بازپیرایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.