سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس خبر داد

کشف 127 کیلوگرم تریاک در فارس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف 127 کیلوگرم تریاک توسط ماموران انتظامی فارس در شهرستان‌های اقلید، جهرم، نی ریز، داراب، کازرون و لامرد خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اظهار داشت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی در چند عملیات جداگانه 127 کیلوگرم تریاک در شهرستان‌های اقلید، جهرم، نی ریز، داراب، کازرون و لامرد کشف کردند.

محمد اسماعیل مصری با بیان اینکه این مواد در بازرسی از شش خودرو و سه منزل کشف شده است، ‌افزود: در این زمینه شش خودرو سواری توقیف و شش قاچاقچی و سه خرده‌فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

بر اساس این گزارش همچنین متهم فراری که جرایم متعددی را در شهرستان مرودشت مرتکب شده بود، پس از یک سال و نیم فرار، توسط پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مرودشت در تشریح این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی ابرج، از حضور متهم فراری و در تعقیب در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان مطلع شدند.

علی شیبانیان افزود: ماموران، با توجه به احکام متعدد قضایی مبنی بر جلب و دستگیری متهم، بلافاصله در محل حاضر شدند و وی به محض مشاهده ماموران از محل متواری شد.

وی گفت: با تلاش ماموران و به‌کارگیری تدابیر ویژه پلیسی متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: حمل سلاح غیرمجاز، صدور چک بلامحل، نزاع و درگیری، تهدید با چاقو، کلاهبرداری و ده‌ها مورد دیگر از جمله جرایم ارتکابی این متهم است.

شیبانیان خاطرنشان کرد: دستگیری متهمان متواری در دستور کار انتظامی شهرستان مرودشت قرار دارد و در صورتی که این افراد برای برخورداری از رافت اسلامی خود را به مراجع قضایی و انتظامی معرفی نکنند، ‌توسط پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضایی می‌شوند.
برچسب ها: فارس ، تریاک ، مخدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.