سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شمیرانات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جاده تلو نیازمند اعتبار استانی و ملی است

فرماندار شمیرانات گفت: پروژه جاده تلو و همچنین پروژه‌های دیگر این شهرستان نیازمند اعتبارهای استانی و ملی است.

محمد لاریجانی در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران در مورد مشکلات مردم شهرستان شمیرانات در جاده تلو اظهار داشت: دو سوم این جاده در حوزه و اختیار فرمانداری تهران است و یک سوم آن در اختیار فرمانداری شمیرانات قرار دارد که با برگزاری جلسات متعدد با اداره راه و شهرسازی شهرستان و استان قرار شد تکمیل بهسازی این پروژه با سرعت بیشتری به اتمام برسد.  
 
وی افزود: در تلاش هستیم که همانند سال‌های گذشته اعتبار خاصی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای این پروژه در نظر بگیریم تا این پروژه هر چه زودتر به اتمام برسد.  
 
فرماندار شمیرانات درباره اظهارنظر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد پرخطر بودن این جاده و ایجاد تلفات جانی بسیار اظهار داشت: ما هم در جریان خطرناک بودن این جاده هستیم، لذا برای اجرای بهسازی و ترمیم این پروژه در سالهای گذشته اعتبار ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم.
 
لاریجانی خاطرنشان کرد: برای ترمیم جاده‌های این شهرستان در سال گذشته 2 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتیم که این اعتبار در اختیار اداره راه و شهرسازی قرار گرفت تا حداقل نیاز مردم را در ایجاد جاده‌های ایمن برآورده کند.  
 
وی خاطرنشان کرد: اتمام این پروژه و همچنین پروژه‌های دیگر این شهرستان نیازمند اعتبارهای استانی و ملی است زیرا این شهرستان دارای پروژه‌های بزرگ راهسازی است.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.