سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه علمیه

مدیرحوزه های علمیه با اشاره به قهرمان برنامه ها و عملکرد حوزه های علمیه گفت: یکی از بهترین اقدامات حوزه که بسیاری از طلاب و علما پیگیر آن بودند، مطالبات رهبری از حوزه های علمیه است.

به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران ، آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اقدامات خود درمدیریت جدید حوزه علمیه گفت: از همان روزهای اول مدیریت حوزه ، ستادی در راستای پیگیری مطالبات رهبری راه اندازی شد که این ستاد تا کنون بیش از 19 طرح را به عنوان اولویت اول و دوم بررسی و جمع کرده است و چیزی ...؟  آن را خدمت رهبری تقدیم کردم.
وی ادامه داد: احیای موقوفات حوزه یکی دیگر از اقدامات مدیریت حوزه های علمیه است، موقوفات از بخش های مهمی است که می تواند در زمینه تامین بودجه های حوزه موثر و کار آمد باشد، حوزه موقوفات خوبی دارد اما متاسفانه بسیاری از افرادی که آن را در اختیار دارند با حوزه همکاری  نمی کنند.
آیت الله بوشهری اظهار داشت : راه اندازی انجمن خیرین حوزه از اقداماتی است که در این زمینه رخ داده  و اقدامات خوبی نیز انجام شده است.
وی در ادامه به بخش پژوهش اشاره کرد وافزود : سعی کردیم تا در عرصه های مختلف از جمله کرسی های آزاد اندیشی ، انجمن های علمی اقدامات شایانی انجام دهیم .
وی با اشاره به فعالیتهای حوزه در سطح بین الملل گفت : حضور حوزه در زمینه های بین المللی از ضروریات است اما این مهم باید با برنامه ریزی انجام شود که در همین زمینه ما از تمام رایزنی ها ی فرهنگی ایران در کشورها خواستیم تا در یک برنامه منسجم نیازهای مردم دنیا در امر دین را تهیه و در اختیار ما قرار دهند.
مدیر حوزه های علمیه خاطرنشان کرد : یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری آشنایی طلاب با زبان های خارجی است از این رو موسسه مطالعات اسلامی جهت تقویت زبان طلاب راه اندازی شده است. /ف
برچسب ها: موقوفات ، پژوهش ، حوزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.