سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رعايت مقررات ملي در ساخت وساز مسكن مهر

عضو هيئت مديره شركت عمران شهرهاي جديد ،گفت:‌طراحی شهرسازی و معماری و سازه پروژه های مسکن مهر براساس ضوابط و مقررات و استانداردهای شهرسازی و معماری و مقررات ملی ساختمان صورت می گیرد.

رحماني در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در پاسخ به اين سوال كه آیا تمامی اصول رعایت مقررات ملی ساختمان در این واحد ها رعایت می گردد، گفت:طراحی شهرسازی و معماری و سازه پروژه های مسکن مهر براساس ضوابط و مقررات و استانداردهای شهرسازی و معماری و مقررات ملی ساختمان صورت می گیرد.

وي ادامه داد: پس از بررسی و تأیید کارگروه تخصصی مسکن مهر در شهرهای جدید ،در صورت نیاز به تصویب کمیسیون ماده 5 استان می رسد.

عضو هيئت مديره كانون با بيان اينكه نقشه های معماری با تأیید شهرداری ،مهندس ،مشاور نظام مهندسی مبنای صدور پروانه قرار می گیرد،افزود: در مرحله اجرا نیز علاوه بر ناظرنظام مهندسی مسئول مستقیم نظارت ، شرکت عمران شهرجدید مربوطه وشرکت مادر تخصصی نیزبر عملیات اجرایی پیمانکاران نظارت عالیه دارند.

رحماني در ادامه خاطر نشان كرد: با صدور دستورالعمل های فنی و بخشنامه ،اجرای دقیق مقررات و ضوابط و ارتقای کیفی ساخت و ساز را سازندگان بايد مدنظر قرار دهند.

برچسب ها: مسکن ، مهر ، ساخت و ساز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.