سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

منتخبان دومین جایزه ادبی تبریز از چهارگوشه ایران هستند

دبیر دومین جایزه ادبی تبریز، با اعلام اینکه منتخبان دومین جایزه ادبی تبریز از چهارگوشه ایران هستند، گفت: تنوع اقلیمی شرکت کنندگان در این رخداد ادبی را مایه افتخار ستاد برگزاری است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، مهرنگ در آیین اختتامیه دومین جایزه ادبی تبریز با بیان اینکه جایزه ادبی تبریز با آنکه دومین دوره برگزاری خود را سپری می کرد توانسته به عنوان یک رخداد ادبی معتبر حضور خود را ثابت کند گفت: این نشان از اعتبار این جشنواره دارد که توانسته جایگاهی مقبول در بین نویسندگان و شاعران برای خود ایجاد کند.

وی ادامه داد: در بررسی هایی که از آثار رسیده به دبیرخانه داشتیم دریافتیم که آثار از سراسر ایران و همه استان های کشور به جایزه ادبی رسیده است و این به تنوع اقلیمی شرکت کنندگان نیز کمک شایانی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: از آنجا که دبیرخانه جایزه ادبی نیز بدون آگاهی از هویت شرکت کنندگان اقدام به داوری در بین آثار کرد، از این رو برگزیدگان آن نیز از سراسر ایران شناخته شده اند.

مهرنگ با یادآور شدن اینکه این جایزه در تلاش برای اعتلا و تشویق نویسندگان و شاعران در استمرار به هدف فرهنگی وادبی خود هستند افزود: تلاش دبیرخانه جایزه ادبی تبریز بر این پایه است که بتواند زمینه ای مناسب برای رشد و تشویق نویسندگان و شاعران بیابد.

دبیر جایزه ادبی تبریز همچنین با اشاره به اینکه میزان سنی شرکت کنندگان در این رخداد ادبی، از هشت تا 70 سال در نوسان بود افزود: مایه مباهات دبیرخانه است که پذیرای اثر از بانویی هفتاد ساله است که تا کنون 20 عنوان کتاب منتشر کرده است و یک فعال اجتماعی و فرهنگی است.

حسین مهرنگ با معرفی بانو "نازخند صبحی" به عنوان یک پیشکسوت ادبی در این رخداد ادبی گفت: دبیرخانه جایزه ادبی تبریز به احترام این بانوی فرهنگی و به پاس حضور موثرشان در این رخداد ادبی کلاه احترام از سر بر می دارد و برای ایشان که دبیرخانه را محملی قابل اعتماد برای داوری اثر خود دانستند صمیمانه آرزوی موفقیت می کند/س

 

 

 

 

 

برچسب ها: دومین ، جایزه ، ادبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.