سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

پیش فروش بیش از ۴ میلیون بلیت نوروزی در سیستم حمل و نقل جاده‌ای

امسال در خصوص سفرهای جاده‌ای شاهد افزایش تمایل مردم به سفر از طریق حمل و نقل عمومی بوده‌ایم و ۱۸ هزار اتوبوس و در حدود ۳۴ هزار خودرو سواری عمومی نیز به مردم ارائه خدمت می‌کنند و تاکنون بیش از ۴ میلیون پیش فروش بلیط ‌های نوروزی را در سیستم حمل و نقل جاده‌ای داشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ شهریار افندی زاده، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال سعی کرده‌ایم تمام امکانات خود را با تمام توان در اختیار طرح نوروزی بگذاریم و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امسال با افزایش توانمندی‌های خود در حدود ۱۴۰۰ اکیپ راهداری با استفاده از بیش از ۱۱هزار و ۵۰۰ راهدار در جاده‌های کشور آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز است.
 
افندی زاده افزود: امسال ۲ هزار گشت خودرویی راهداری در کنار سایر نیروهای امدادی و انتظامی در جاده‌ها حاضر خواهند بود و این سازمان ۸ هزار دستگاه ماشین راهداری خود را با آمادگی ۴۰ راهداری خانه در اختیار طرح نوروزی قرار داده است.
 
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: امسال در خصوص سفرهای جاده‌ای شاهد افزایش تمایل مردم به سفر از طریق حمل و نقل عمومی بوده‌ایم و ۱۸ هزار اتوبوس و در حدود ۳۴ هزار خودرو سواری عمومی نیز به مردم ارائه خدمت می‌کنند و تاکنون بیش از ۴ میلیون پیش فروش بلیط‌های نوروزی را در سیستم حمل و نقل جاده‌ای داشته‌ایم.
 
وی تاکید کرد: نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم کاهش تلفات جانی و کاهش حوادث رانندگی است که امیدواریم با حضور تمام دستگاه‌ها و هماهنگی‌های لازم شاهد کاهش تصادفات در نوروز ۹۲ باشیم.
برچسب ها: بلیت ، نوروز ، افندی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.