سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

خلخال برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شد

فرماندار خلخال گفت: مقدمات لازم برای استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی در این شهرستان فراهم شده و هم اكنون خلخال برای پذیرایی انبوه میهمانان در تعطیلات درپیش رو آماده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ هوشنگ محمدی امروز در جلسه كارگروه گردشگری خلخال افزود: با برنامه ریزی انجام شده امكانات مورد نیاز مسافران و میهمانان نوروزی همچون ترمیم خرابی سطح جاده ها و معابر عمومی شهری ، زیباسازی شهرها و خط كشی سطح آسفالت خیابان ها و جاده ها و آماده سازی اماكن اسكان مسافران در حال انجام است.

وی گفت: جای جای شهرستان خلخال برای استقبال و پذیرایی مناسب از میهمانان نوروزی آماده است.

محمدی افزود: پیش بینی های لازم برای پخت نان در نوروز ، اسكان فرهنگیان در مدارس ، كنترل و نظارت بازار ، لكه گیری خیابان ها و معابر عمومی ، افزایش نظارت بر هتل ها ، غذا خوری ها و میهمان پذیر ها و آماده سازی پارك ها و فضاهای سبز و بوستان ها انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به قول مدیركل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در زمینه آماده شدن اطلس گردشگری خلخال در تعطیلات نوروز خواستار توزیع این اطلس در بین مسافران و میهمانان نوروزی و معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان شد.

فرماندار خلخال همچنین از آغاز عملیات بازگشایی راه خلخال ، پونل خبرداده و گفت: با تلاش ماموران راهداری اداره راه و شهرسازی خلخال هشت كیلومتر از مسیر مسدود شده از برف این جاده در منطقه بهمن گیر بازگشایی شده است/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.