سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

لزوم برنامه‌ریزی و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط اجرایی در اجرای هر چه بهتر اتنخابات

برنامه‌ریزی و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط اجرایی می‌تواند در اجرای هر چه بهتر اتنخابات موثر باشد.

به گزارش خبرنگر باشگاه خبرنگاران زنجان ،فرماندار زنجان در جلسه‌ای که با عنوان ستاد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی برگزار شد، گفت: برقراری مردم‌سالاری دینی از وظایف اصلی مسئولان است و باید به این رکن به صورت جدی توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

راشاد ضمن تاکید بر آماده‌سازی به موقع بسترها در بحث انتخابات، خواستار برنامه‌ریزی دقیق کمیته‌های انتخابات در فرمانداری‌ و بخشداری‌ها شد.

وی در همین راستا از برگزاری مانور خبر داد و از مسئولان مرتبط با اجرای این مانور و بخشداران تشکر کرد و هدف از اجرای مرحله نخست مانور انتخابات را ‌تست شبکه‌های ارتباطی برای انتخابات ریاست جمهوری دانست و افزود: این مانورها می‌تواند کمک شایانی به دستگاهای مسئول در اجرای انتخابات داشته باشد، چرا که با اجرای این گونه مانورها کم و کاستی‌ها مشخص شده و می‌توان اقدامات لازم را برای برطرف کردن آن انجام داد.

این مقام مسئول خاطر نشان كرد: نکته دیگر در بحث انتخابات نمایندگان فرمانداران است و باید گفت تعیین به موقع ‌نمایندگان فرمانداران بسیار حائز اهمیت است، چرا که این افراد با مدیریت خود می‌توانند در اجرای هر چه بهتر و منظم‌تر انتخابات موثر باشند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.