سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاريجاني با اشاره به حوادث اخیر در حرم مطهر حضرت معصومه(س):

این حوادث برای من سنگین نیست/ در راه انقلاب باید جان داد، آبرو دادن مهم نیست

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با جمعی از مردم شهر قم در منزل پدری خویش،درباره حادثه ۲۲ بهمن قم، با بیان اینکه این مسائل مهم نیست و در راه انقلاب باید جان داد و آبرو دادن مهم نیست، گفت: مردم قم بسیار فهیم و با غیرت هستند و اقدامی انجام نمی‌دهند که باعث آزردگی رهبری معظم شود.

به گزارش حوزه پارلماني باشگاه خبرنگاران، به نقل از سايت رسمي قوه مقننه، "علي لاريجاني" صبح امروز پنج شنبه (۲۴ اسفند) پس از ورود به شهر مقدس قم در منزل پدری خود با جمعی از مردم قم دیدار کرد ؛ در این دیدار مردم این استان اقدامات برخی افراد در روز ۲۲ بهمن را محکوم کردند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مردم قم، با بیان اینکه بنده از هر فرصتی استفاده می‌کنم تا مسائل شهر قم را پیگیری کنم، گفت: افتخار می‌کنم نماینده مردم شریف قم هستم  و افتخار می‌کنم نماینده مردمی هستم که در دوران انقلاب اسلامی ایران در سخت‌ترین شرایط پشتیبان امام خمینی(ره) و هم چنین رهبری معظم انقلاب بوده‌اند.
 
لاریجانی با تأکید بر اینکه بنده همچنان این مسیر را ادامه خواهم داد، تأکید کرد: افتخار می‌کنم نماینده مردمی هستم که در کنار حرم مطهر حضرت معصومه(س) و در شهر قم به عنوان کانون تفکر اسلام و شیعه و همچنین درکنار مراجع معظم تقلید و حوزه علمیه زندگی می‌کنند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همه مسلمانان جهان از حوزه علمیه قم بهره می‌برند و مردم قم نیز شرف دارند و باعث افتخار بنده است که نماینده مردم این شهر هستم.
 
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با اعلام اینکه خاطرات خوشی که از مردم قم دارم از ذهن بنده عبور نخواهد کرد، درباره اقدامات برخی افراد در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: این مسائل مهم نیست، در راه انقلاب باید جان داد؛ آبرو دادن مهم نیست.
 
وی با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب بزرگی است، تأکید کرد: همه هستی ما باید در گرو این انقلاب باشد.
 
لاریجانی  با اشاره به حوادث اخیر در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن، ادامه داد: این حوادث برای من سنگین نیست لذا در این ۳۴ سال اتفاقاتی از این دست زیاد رخ داده و نباید باعث یأس و ناامیدی ما باشد.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم قم بسیار فهیم و با غیرت هستند و اقدامی انجام نمی دهند که باعث آزردگی رهبری شود.
 
لاریجانی با بیان اینکه من همان خدمتگزار سابق هستم ، گفت: در شرایط  فعلی اقتصادی کشور و با وجود مشکلات اقتصادی، گرانی و مسائل پیرامون آن، اقتضا می کند همه توجهات در جهت حل این مسائل باشد.
 
وی افزود: مسائل فردی نباید ذهن ها را متفرق کند بلکه همه باید تلاش کنیم وضعیت کشور در جهت رفع مشکل مردم حرکت کند، شعاری که مقام معظم رهبری نیز در ابتدای امسال مبنی بر حمایت از تولید داشتند، راهگشای اقتصاد کشور است.
 
نماینده مردم قم در مجلس در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: استان قم و شهر قم یک شهر مهم و بین المللی است و در عالم اسلام نیز مورد توجه است.
 
وی با بیان اینکه شهر قم مشکلات فراوانی دارد که در این سال ها تلاش‌های بسیاری در جهت رفع این مسائل انجام شده است، گفت: منابعی برای آبادانی استان اختصاص یافت که برخی اجرا شد و برخی دیگر نیز در مرحله اجرا قرار دارد.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئله آب قم که یکی از معضلات مردم بود با آب گیری سد ۱۵ خرداد تقریباً در حال اتمام است و مسائل مربوط به برون شهر نیز در حال اجرا است.
 
نماینده مردم قم با بیان اینکه البته به دلیل برخی مشکلات مالی که در کشور وجود داشت تلاش شد بسیاری از منابع مالی از طریق تسهیلات بانکی تأمین شود، ادامه داد: همچنین تلاش‌های زیادی در راستای تقویت بخش‌های تولید و کشاورزی انجام شد.
 
وی با اشاره به اینکه روند اجرای کارها در قم بهتر از جاهای دیگر در حال انجام است خاطرنشان کرد: البته این اقدامات مطلوب نیست و هنوز در مسائل مربوط به آبادانی، اشتغال، گرانی و وضعیت معیشتی مردم مشکلات زیادی وجود دارد و مدیران شهر نیز باید به دنبال حل این مسائل باشند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال آینده با توجهاتی که رهبری معظم نسبت به مسائل و مشکلات دارند، مشکلات کمتر شود ؛ ما همیشه در خدمت مردم قم هستیم و همیشه آرزوی سعادت و توفیق برای مردم قم داریم.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: لاریجانی ، قم ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.