سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

امام زمان(عج) حبل‌الله و رهبر معظم انقلاب نماینده حبل‌الله است

آیت‌الله محمدصادق(محی‌الدین) حائری‌شیرازی گفت: ما امام زمان(عج) را حبل‌الله و رهبر را نماینده حبل‌الله می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، این عضو مجلس خبرگان رهبری در همایش «همگام با ولایت، همراه با بصیرت» در تکیه ابوالفضلی(ع) نیشابور، افزود: مساجد محل رفت و آمد جوانان، نهضت رشد علمی و انرژی هسته‌ای ایران، سنگرهای کلیدی کشورمان هستند.

وی اظهار داشت: وقتی بی‌برنامه باشید دشمن برنامه‌ریزی می‌کند ولی وقتی صاحب برنامه شدید دشمن را متوقف می‌کنید.

وی با اشاره به اینکه قبل از اینکه امام در خرداد 42 قیام کند ما در دانشگاه‌ها طرح نداشتیم،  یادآور شد: هر فردی که دانشجو بود وارد سیاست می‌شد، چپ‌گرا می‌شد و به‌تدریج به سمت کمونیستی می‌رفت و جذب حزب توده، گروه جنگل، گروه ستاره سرخ و امثالهم می‌شد و بعضی نیز که امروز منافقین شدند ابتدا بچه‌های نهضت آزادی و مسلمان‌زاده‌ها بودند.

امام جمعه سابق شیراز با بیان اینکه چون برنامه‌ای نبود برنامه مبارزه را از چه‌گوارا که گرایش کمونیستی داشت می‌گرفتند، خاطرنشان کرد: امام آمد و برای براندازی حکومت شاهنشاهی طرح و برنامه ‌داد و از آن زمان پیشروی اسلام در بین بی‌تفاوت‌‌ها آغاز شد و چپ‌ها متوقف شدند.

حائری‌شیرازی با اشاره به اینکه امروز در عالم براندازی آمریکا و صهیونیست‌ها به‌عنوان یک مسئله روز مطرح است، تصریح کرد: اینکه آمریکا اصرار به مذاکره با ایران دارد برای این است که در ذهن بی‌تفاوت‌‌های علم، عنوان براندازی را از چنگ ما خارج کند و به آنها بگویند نیز با ما به توافق رسیدند.

وی تاکید کرد: آمریکا می‌خواهد به‌جای ما، القاعده، وهابیت، سلفی و طالبان پرچم براندازی را در دست بگیرند.

این فقیه اهل بیت(ع) گفت: حلقه‌های صالحین بسیج، سنگرهای کلیدی برای ارتباطات جوانان و اتصال خانواده‌ها به یکدیگر در کشور است.

حائری‌شیرازی با بیان اینکه پایه رهبری بر روی سنگ نمک نبود که سست باشد بلکه بر روی سنگ خارایی بود که مقاوم است، خاطرنشان کرد: در جریان انتخابات 88 و روشنگری مردم توسط آقا، تظاهرات 9 دی پیش آمد و مردمی که آن طرفی بودند این طرف قرار گرفتند و فتنه جارو شد. /س

 

 

برچسب ها: امام ، زمان ، رهبر ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.