سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

اندیشه های پویا و خلاق،با تکیه بر توسعه فناوری های روز

اندیشه های پویا و خلاق با تکیه بر توسعه و توجه به فناورهای روز حاصل می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در بازدید از مرکز علم و فناوری استان گفت: پارک های علم و فناوری در گسترش و جذب فرهیختگان علمی نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری دارند.

حجت الاسلام خاتمی افزود: پس از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی موفقیت های متعددی در بخش های گوناگون به دست آمده که تداوم این مسیر در گرو توجه به علوم و فن آوری های روز است.

وی یادآورشد:استعدادهای درخشان، ظرفیت های بالا و اراده های قوی برای ساختن ایرانی آباد و آزاد و مستقل فرمایش معمار کبیر انقلاب مبنی بر شعار ما می توانیم را بیش از گذشته هموار و محقق کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: حمایت های مسئولان ارشد کشور از پیشرفت های علمی و توسعه فناوری ها عاملی مهم در رشد و شکوفایی روز افزون جامعه است.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه جوانان نخبه و فرهیخته این مرز بوم با بهره گیری از ظرفیت های موجود می توانند سهم عمده ای در توسعه منافع ملی کشور داشته باشند،خاطرنشان کرد: به طور یقین با ظرفیت های و استعدادهای موجود چشم انداز روبه رشدی در کشور در دهه های آینده متصور است./س

برچسب ها: اندیشه ، خلاق ، توسعه ، فناوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.