سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمايشگاه خط نگاره ها در پرديس ملت

نمایشگاه خط نگاره‌ها، با عنوان "بازخوانی خط و عناصر نوشتاری در هنر نوگرای ایران" 18 دی در گالری پردیس ملت افتتاح می‌شود.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این نمایشگاه آثاری از محمد احصایی، نصرالله افجه‌ای، فرامرز پیل آرام، صداقت جباری، حسین زنده رودی، علی شیرازی و عین‌الدین صادق زاده عصر یكشنبه 18 دی 90 و جمعی از بزرگان سه نسل نقاشی خط ایران در گالری پردیس ملت به تماشا درمی‌آید.

فرناز محمدی،‌ مدیر گالری پردیس ملت با اعلام این خبر گفت: عنوان این نمایشگاه "بازخوانی خط و عناصر نوشتاری در هنر نوگرای ایران" است كه در آن آثار 30 هنرمند برجسته این عرصه ارائه می‌شود كه بسیاری از آنها برای نخستین بار به روی دیوار گالری می‌روند.

محمدی افزود: چنانكه از نام این نمایشگاه پیداست این رویدادی متفاوت در زمینه نقاشی خط خواهد بود تلاش می‌كنیم با برپایی جلسات نقد و بررسی، مبانی این گونه هنری و تهدید و فرصت‌های پیش روی آن را با حضور نخبگان و بزرگان هنر واكاوی كنیم و یك فرصت مطالعاتی مناسب برای محققین و رسانه‌ها برای بازشناسی این هنر مدرنیستی فراهم آوریم.

دراین نمایشگاه كه تا 25 بهمن ماه دایر خواهد بود، آثاری از محمد احصایی، نصرالله افجه‌ای، فریدون امیدی، ابراهیم الفت، قربانعلی اجلی، جواد بختیاری، فرامرز پیل آرام، صادق تبریزی، امیرصادق تهرانی، صداقت جباری، منصوره حسینی، بهرام حنفی، پروین حیدری نسب، هادی روشن ضمیر، حمید رحیمی نژاد، جلیل رسولی،حسین زنده رودی، علیرضا سعادتمند، علی شیرازی، عین‌الدین صادق زاده، مهدی فلاح، گلناز فتحی، علیرضا کرمی، اسدالله کیانی، یدالله کابلی، حسین کاشیان، احمد محمدپور، رضا مافی، عنایت الله نظری نوری و کیارش یعقوبی به نمایش در می آید./ي2

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.