سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

بررسي تنگناهاي كم آبي و خشكسالي استان اصفهان با حضور وزير نيرو

تنگناهاي كم آبي و خشكسالي در سطح استان اصفهان در جلسه‌ي مديريت بحران و ستاد خشكسالي با حضور وزير نيرو بررسی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در این جلسه با حضور مجید نامجو وزير نيرو، معاونين وزير، اعضاي شوراي مديريت بحران وستاد خشكسالي استان و جمعي از نمايندگان اصناف و خبرگان كشاورزان مناطق غرب، جنوب، شمال و شرق استان مسائل خشكسالي مورد بحث وبررسی قرارگرفت.

در اين جلسه وزير نيرو با بيان پيشينه تاريخي اصفهان، گفت: در شكل گيري انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس مردم اصفهان با تقديم 23 هزار شهيد گرانقدر، تأثير بسزايي در به ثمر رسيدن اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي داشتند.

وي ادامه داد: افتخارات اصفهان بقدري برجسته و نوراني است كه امكان بيان همه آن وجود ندارد.

نامجو تصريح كرد: مردم اصفهان، حافظ دين و انقلاب بوده و با پايبندي به ارزش‌هاي عالي انقلاب در تمامي شرايط بحراني حتي شرايط كمبود آب و خشكسالي نيز اجازه هيچ گونه سوء استفاده به دشمنان نخواهند داد.

وي با تأكيد بر اينكه مبحث آب در استان اصفهان هميشه براي ما مهم بوده است، اذعان داشت: خوشبختانه مديران اين استان توانسته اند مسئله آب را به خوبي مديريت نمايند.

وزير نيرو همچنين با بيان اينكه فعاليت ها و اقدامات زيادي در خصوص آب در استان اصفهان صورت گرفته است، تأكيد كرد: بحث مديريت آب بايد در سطح عالي قرار گيرد.

وي همچنين به تشكيل شوراي عالي آب با حضور 5 وزير و شخص رئيس جمهور در دولت دهم اشاره نمود و افزود: بايد با همگرايي و همراهي، دست در دست هم داده و امور را به درستي پيش ببريم.

نامجو در پايان بر استفاده درست و بهينه از منابع آبي تأكيد كرد.

استاندار اصفهان نيز در اين جلسه از حضور مستمر و فعال كشاورزان دين مدار و انقلابي استان در همه صحنه‌ها بويژه انقلاب صحبت كرد و اظهار داشت: كشاورزان همواره پشتيبان ولايت فقيه بوده و حضور بسيار مؤثري در صحنه هاي مختلف دارند.

ذاكر اصفهاني با اشاره به كاهش حجم آب زاينده رود طي سال هاي اخير اذعان داشت: كشاورزان استان با وجود اينكه نتوانسته اند چند سال كشاورزي داشته باشند، همواره مدافع آرمان هاي انقلاب اسلامي هستند

استاندار اصفهان تصريح كرد: در طول 6 سال خشكسالي در استان، با تشكيل جلسات متعدد و با حضور نمايندگان كشاورزان و برگزاري همايش هاي تخصصي در خصوص موضوع آب و خشكسالي با حضور اساتيد دانشگاه ها، نمايندگان كشاورزان، مديران ذيربط و كارشناسان اين حوزه؛ اقدامات مؤثري توسط مسئولين ذيربط در اين زمينه صورت پذيرفته است./س

برچسب ها: اصفهان ، بررسی ، مشکلات ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.