سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

رانندگان از راهنمایی گردشگران کوتاهی نکنند

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: رانندگان تاکسی باید در تعطیلات نوروزی خود را میزبان مسافران بدانند و از راهنمایی آنها کوتاهی نکنند.

تقی ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: رانندگان مناطق گردشگری ارومیه را به مسافران معرفی کنند.

وی به اجرای طرح تاکسی‌یار در ارومیه اشاره کرد و گفت: با هدف ساماندهی ایستگاه‌های مسافربری و محل‌هایی که رانندگان تاکسی مسافر سوار می‌کنند این طرح تنظیم شده است لیکن تلاش می‌شود حداکثر تا انتهای سال جاری به مرحله اجرا گذاشته شود تا به این ترتیب رضایت مسافران بیش از پیش جلب شود.

وی به اجرای آزمایشی این طرح برای بررسی نواقص و ایرادهای احتمالی آن اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح به صورت آزمایشی در چند مسیر آغاز شده است به طوری که پیش‌بینی می‌شود از اجرای آن رانندگان تاکسی و مسافران احساس رضایت کنند زیرا تا اندازه زیادی مشکلات موجود رفع می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه برای اجرای این طرح از بین رانندگان هر مسیر یک یا چند نفر به عنوان خط‌بان تعیین می‌شود، بیان داشت: این افراد وظیفه ساماندهی به وضعیت ایستگاه‌ها را بر عهده دارند تا در ارتباط با چگونگی توقف، جابه‌جایی و نحوه جذب مسافر رانندگان را راهنمایی کنند.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسی‌رانی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه در سال آینده نسبت به اجرای کامل این طرح و رفع ایرادهای احتمالی مبادرت می‌شود، اظهار داشت: چنانچه از نیروهایی به عنوان تاکسی‌یار در ایستگاه‌ها استفاده شود مواردی مانند دربست سوار کردن و برخوردهای سلیقه‌ای در جذب مسافر را شاهد نمی‌شویم.

وی با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی اظهار داشت: برای اینکه مسافران ورودی به ارومیه لحظه‌های دلنشینی را در این خطه سپری کنند سازمان تاکسی‌رانی در کنار سایر سازمان‌ها قرار گرفته و در حدود اختیارات و وظایف به مردم خدمت‌رسانی می‌کند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.