سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تامین کالاهای اساسی مورد نیاز جهت پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی

استاندار خراسان رضوي گفت: تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی ، به منظور پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی علاوه بر رفع نیاز داخلی استان، صورت گرفته است .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،محمد حسين فروزان مهر در جلسه كميسيون تنظيم بازار خراسان رضوي اظهار داشت: با توجه به تحميل فشارهاي اقتصادي از سوي نظام سلطه، بايد ساماندهي   وضعيت اقتصادي آحاد جامعه به ویژه قشرهای کم درآمد از دغدغه هاي اساسي و اولويت كاري مسوولان دستگاه هاي اجرايي در استان باشد.

وی افزود: علي رغم تلاش تمامي دستگاه هاي اجرايي و ذخيره سازي مناسب كالاهاي اساسي ، بايد همچنان نسبت به جذب کامل سهميه هاي  تخصيص يافته به استان اقدام لازم تا قبل از فرارسیدن تعطیلات نوروزی صورت پذيرد.

استاندار خراسان رضوی بر لزوم تداوم توزيع به موقع و نظارت دقيق و مستمر بر نحوه عرضه كالا هاي ذخيره شده با هدف تنظيم بازار، از طريق شبكه هاي توزيع،نمايشگاه هاي عرضه مستقيم و فروشگاههاي تعاوني در طول ایام نوروز تاکید کرد.

فروزان مهر با تاكيد بر استفاده از ظرفيت مجامع امور صنفي و ناظران افتخاري در كنترل  ونظارت بر عملکرد بازار خواستار برخورد سريع و قاطع با اخلال گران سيستم اقتصادي و افرادي كه سعي در متشنج

كردن  بازار را دارند، از سوی مراجع  قانونی شد.

وی افزود: ذخيره سازي كالا هاي اساسي و عرضه کافی و به موقع آن در مشهد مقدس از اهميت ويژه اي برخوردار است چرا كه در تعطیلات پیش رو علاوه بر مجاوران، شاهد حضور انبوه زائران و مشتاقان زيارت امام رضا(ع) در اين شهر خواهیم بود .

استاندار خراسان رضوی گفت: در کمیسیون تنظیم بازار استان به گونه ای برنامه ریزی شده تا عرضه كالاهاي اساسي با قیمت مصوب و به راحتي در سبد خانوارها و قشرهاي آسيب پذير قرار گيرد.

استاندار خراسان رضوي در پايان خواستار تشكيل كميته اي تحت عنوان "نرخ گذاري"شد تا نرخ اقلام و کالاهای مصرفي در قالب سیاست های تنظيم بازار ، از طريق اين كميته تعیین و اعلام شود ./س

 

برچسب ها: تامین ، کالاهای ، اساسی ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.