سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی محلات منطقه 10 در آستانه فصل بهار

رئیس اداره ساماندهی منطقه 10 در راستای فرا رسیدن فصل بهار از از شستشوی رنگ آمیزی 56 کیوسک مطبوعاتی و ساختار ساماندهی هزارو 200 واحد صنعتی خبر داد.

صالحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص ساماندهی مشاغل در طرح استقبال از بهار اظهار داشت: صدور ابلاغیه به کیوسک های سطح منطقه جهت رفع سد معبر، شستشو، رنگ آمیزی، آذین بندی کیوسک و حذف زوائد بدنه و سقف کیوسک ها، کنترل سد معبر صنوف و معرفی 2 مکان با هدف دست فروشان در دست اجرا است.
وی با تاکید بر مشارکت شهروندان در اجرای این طرح و درخواست از صاحبان مشاغل برای پاکسازی مقابل مغازه های خود و یاری رساندن به امر پاکسازی خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح مشارکت شورایاری ها و کسبه در آراستگی محلات از اهمیت به سزایی برخوردار است و امیدواریم رضایت شهروندان را در پی داشته باشیم.

ویژه برنامه های فرهنگی اجتماعی در طرح استقبال از بهار
 
امیر حسین بهاری صفت، معاونت اجتماعی فرهنگی در خصوص برنامه های مختلف در اجرای طرح استقبال از بهار گفت: اجرای برنامه های باز پیرانی مساجد، روز درختکاری، برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی در حوزه سلامت، استقبال از مسافران نوروزی، تهیه و توزیع هدفمند بروشورها و بسته های فرهنگی از جمله برنامه هایی است که در دست اقدام است. 
وی خاطر نشان کرد: شناسایی و رسیدگی به اقشار محروم و کم درآمد جامعه یکی از مهم ترین برنامه های منطقه در این طرح است.
برچسب ها: بهر ، شهرداری ، استقبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.