سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صحبتهای بازیکنان بعد از بازی مهرام و پتروشیمی؛

میلیچ: فعلا نباید جشن بگیریم/ ارغوان: مهرام را در دفاع دست کم گرفتیم

بازیکنان دو تیم مهرام و پتروشیمی از رویارویی سوم تیمشان و برد مهرام گفتند.

مارکو میلیچ بازیکن اسلونیایی مهرام که صورتش در برخورد با ارغوان بازیکن پتروشیمی زخمی شد و در زمان این اتفاق و حتی بعد از بازی، از نوع دفاع این بازیکن که به جای بدن حریف با صورتش برخورد می کند، ناراحت بود در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه مشکلی در این مورد وجود ندارد به اهمیت زیاد برد در بازی سوم اشاره کرد: برایمان برد در این بازی واقعا مهم و حیاتی بود. این خیلی مهم است که وقتی بازی را بد شروع می کنیم به جنگ ادامه داده و به پیروزی برسیم.

وی با وجود خوشحالی از برد تیمش تاکید کرد: هنوز نباید برد خود را جشن بگیریم. باید تمرکزمان را برای بازی چهارم حفظ کنیم. دیدار فردا نبرد دیگری خواهد بود.

ارغوان: با همین مصدومیت ادامه می دهم

روزبه ارغوان بازیکن پتروشیمی هم در طرف دیگر با پای یخ بسته از رختکن بیرون آمده و در مورد بازی با وجود مصدومیت تاکید کرد: زحمت زیادی برای رسیدن به اینجا کشیده ایم و باید پایان خوبی هم برای آن رقم بزنیم به همین دلیل فردا هم با همین شرایط به کارم ادامه می دهم.

وی در مورد باخت تیم گفت: فکر نمی کردم که حتی با وجود نبودن آفاق و مصدومیتهای زیاد بازیکنان، بازی را ببازیم. ما در دفاع مهرام را دسته کم گرفتیم و ضربه زیادی از دفاع خوردیم. از طرفی در سیستم حمله آنطور که باید و شاید برنامه نداشتیم که دلیل باختمان هم همین دو مورد بود. امیدوارم برای بازی فردا ان را برطرف کنیم.

ارغوان در مورد برخورد میانه بازی با میلیچ هم توضیح داد:  من برای ریباند دستم را بالا بردم و زمان پایین آوردن به صورت اتفاقی دستم به صورت میلیچ خورد و عمدی هم در کار نبود. در آن صحنه داوران هم بسیار نزدیک بودند و متوجه شدند که مشکلی وجود نداشته و خطای بازیکن دیگری هم که قبل از آن اتفاق افتاده بود، اعلام شد./آق
برچسب ها: میلیچ ، ارغوان ، فینال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.