سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وخامت وضع يک اسير فلسطيني دربند رژيم صهيونيستي

وکیل باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد وضع جسمانی یک اسیر فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی که اعتصاب غذای متناوبی را از چند ماه آغاز کرده ،به وخامت گراییده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ وی اعلام کرد پزشکان اسرائیلی این موضوع را به این باشگاه اطلاع داده اند.اما سیوان وایزمن سخنگوی اداره زندان های رژیم صهیونیستی به نوبه خود اطمینان داد هیچ تغییری در وضع جسمانی ثامر عیساوی به وجود نیامده است و او در بیمارستان کاپلان در نزدیکی تل آویو تحت درمان قرار دارد و این مرکز درمانی برای پیشگیری از هرگونه وخامت وضع جسمانی او تلاش می کند.

جواد بولوس وکیل باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد: پزشکان به من توضیح دادند این اسیر فلسطینی ممکن است براثر نارسایی قلبی که حرکت مایعات را در بدن او متوقف کرده است جان خود را از دست دهد.

 این وکیل فلسطینی افزود: ثامر عیساوی که نوشیدن مایعات را در اعتراض به زنجیر شدن پاهایش به تخت بیمارستان متوقف کرده بود به تازگی پس از لغو این تصمیم ، نوشیدن مایعات را آغاز کرد.

تظاهرات فلسطینیان به نفع اسرای فلسطینی در بند اسرائیل به ویژه چهار اسیر فلسطینی که از چند ماه پیش اعتصاب غذای متناوبی را برای درخواست آزادی خود آغاز کرده اند، تشدید شده است.ثامر عیساوی ، ایمن شراونه ، جعفر عزالدین و طارق قعدان این چهار اسیر فلسطینی هستند. 


                                  آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: اسیر ، فلسطین ، صهیونیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.