سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بحريني ها بر مشارکت در اعتصاب کرامت 2

اهالی مناطق مختلف بحرین با شرکت در تظاهرات گسترده بر مشارکت خود در اعتصاب کرامت 2 که فردا برگزار می شود تاکید کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلویزیونی العالم ؛ مناطق مختلف بحرین به منظور آمادگی برای اعتصاب فردا که با عنوان کرامت 2 برگزار خواهد شد، شاهد تظاهرات گسترده مردم بود. این اعتصاب در دومین سالگرد ورود نیروهای اشغالگر سعودی به بحرین برگزار خواهد شد. در همین حال دادستان کل بحرین از بازداشت شش نفر به اتهام اهانت به پادشاه و خدشه دار کردن وجهه وی خبر داد. 

سمیر شوهانی گزارشگر این شبکه در گزارشی در این باره با اشاره به تظاهرات در مناطق مختلف بحرین که با پخش تصاویری از این تظاهرات همراه بود گفت: اهالی سنابس برای تاکید بر شرکت خود در اعتصاب کرامت 2 به خیابان ها آمدند و تاکید کردند پیروزی نزدیک است و نیروهای رژیم آل خلیفه نیز طبق معمول با تجهیزات کامل برای سرکوب و متفرق کردن اعتراضات وارد عمل شدند و از گازهای اشک آور استفاده کردند و خودروهای پلیس نیز به تعقیب معترضان در خیابان ها و کوچه ها پرداختند. 

در همین حال منطقه السند نیز شاهد تظاهرات شبانه در حمایت از اعتصاب کرامت 2 بود و شرکت کنندگان بر ضرورت محاکمه خانواده حاکم بر بحرین به سبب سرکوب اعتراضات تاکید کردند و خواستار براندازی رژیم حاکم شدند. اهالی المقابه نیز در تظاهراتی شبانه بر حضور گسترده در اعتصاب تاکید کردند. اهالی الدیه نیز با سردادن شعارهایی خواستار تحقق آزادی و آزادسازی بازداشت شدگان قبل از هرگونه گفتگو شدند و تاکید کردند تا تحقق همه خواسته های خود به اعتراضات ادامه می دهند. 


                                                  آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: بحرین ، تحریم ، تظاهرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.