سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریافت اولین گواهینامه سیستم مدیریت انرژی در منطقه 10

شهرداری منطقه 10گفت : منطقه 10به عنوان اولین منطقه موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت انرژی ، بر اساس استاندارد بین ا‌لمللی رسيد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این منطقه نخستین منطقه در شهرداری تهران است که موفق شده تا این استاندارد بین ا‌لمللی را در سطحو‌ح مدیریت راهبردی، فرآیندی و تجهیزات طراحی نمود و آنرا در ساختمان های اداری خود استقرار دهد.
با بیان اینکه دریافت این ایزو50001  افزایش را‌ندمان انرژی ، کاهش هزینه ها و بهبود عملکرد انرژی را در پی دارد افزود: این استاندارد بین ا‌لمللی با هدف مصرف صحیح انرژی ، بهبود کارایی انرژی و حداکثر نمودن منافع با حداقل سازی هزینه ها بدون کاهش کیفیت خدمات ، با تدوین برنامه مدیریت انرژی، برنامه اجرایی و اجرای برنامه های آگاه سازی و آموزشی برای کارکنان انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: پیاده سازی استاندارد تیم به عنوان یک اقدام بزرگ و فنی (ISO50001) مدیریت انرژی با حمایت راهبری مدیریت ارشد شهرداری تهران و در سایه همدلی و همراهی تمامی مسئولین و کارشناسان واحدهای مختلف این منطقه صورت گرفته است و انجام اقدامات جهت بهبود مدام عملکرد انرژی و تیم مدیریت انرژی تجهیز سیستم ها، فرآیندها و همچنین کارکنان دخیل در عملکرد انرژی از دیگر برنامه ها است. /ف

برچسب ها: عظیمی ، تنجهیزات ، انرژی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.