سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار دقیقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تأکيد کرد

نقش مؤثر وزارت دفاع در ارتقای بنیه دفاعی کشور

رئيس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: فعالیت‌هایی که در وزارت دفاع صورت می‌گیرد، نقش بسیار فراوانی در ارتقای بنیه دفاعی کشور و اجرای استراتژی بازدارندگی دارد.

سردار "حسین دقیقی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره رونمایی از تجهیزات مختلف در وزارت دفاع و تأثیر آن در آمادگی نیروهای مسلح اظهار داشت: فعالیت‌هایی که در وزارت دفاع صورت می‌گیرد، نقش بسیار فراوانی در ارتقای بنیه دفاعی کشور و اجرای استراتژی بازدارندگی دارد.

وی افزود: استراتژی جمهوری اسلامی براساس سیاست‌های بازدارندگی طراحی می‌شود و موفقیت‌های اخیر در حوزه دفاعی نیز در همین راستاست.

رئيس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح درباره اقدامات این سازمان گفت: سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح فعالیت‌های بسیار مؤثری را در برنامه دارد که به صورت معمول و سازمان‌یافته انجام می‌دهد.

دقیقی تصریح کرد: ما پرداخت حقوق و درمان خانواده بزرگ نیروهای مسلح را  برعهده داریم که یک جامعه حدود 5 میلیون نفری است و حدود 6 درصد از بیمه کشور را در بر دارد.

وی اظهار داشت: طرح‌های متعددی مانند حمایت از معسرین، امور فرهنگی بازنشستگان، مسکن، طرح برون‌سپاری و طرح منزلت که مکانیزه کردن خدمات و نظام پرداخت حقوق و مصرف است را در دست اجرا داریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: دقیقی ، ساتا ، نظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.