سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاظم جلالی با اشاره به انتشار فیلم تطبیقی چهره اخلالگران حادثه قم:

سران فتنه قم از مردم و رهبری عذرخواهی کنند

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس درباره انتشار فیلم تطبیقی چهره اخلالگران در مراسم ۲۲ بهمن قم با افراد شرکت‌کننده در سلسله نشست‌های بصیرت جبهه پایداری گفت: این فیلم از چهره سازمان‌دهندگان اصلی فتنه قم پرده برداشت.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه جریان پشت پرده حادثه ناگوار22 بهمن قم در واقع با این کار به مردم قم خیانت کردند گفت: سران این جریان باید از مردم و از رهبری عذرخواهی کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس درباره انتشار فیلم تطبیقی چهره اخلالگران در مراسم ۲۲ بهمن قم با افراد شرکت‌کننده در سلسله نشست‌های بصیرت جبهه پایداری، گفت: این فیلم از چهره سازماندهندگان اصلی فتنه قم پرده برداشت.

نماینده شاهرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این حرکت مذبوحانه در مراسم باشکوه 22 بهمن و در حرم حضرت معصومه(س) هیچ توجیهی ندارد، گفت:‌ جریان پشت پرده این حادثه ناگوار در واقع با هتک حرمت حرم حضرت معصومه(س)‌ و اخلال در باشکوه‌ترین مراسم انقلاب به مردم قم خیانت کردند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات بازی کردن در زمین دشمن و بهانه دادن به دست رسانه‌های معاند نظام است، تصریح کرد: سران این جریان باید از مردم و از رهبری عذرخواهی کنند.

جلالی در ادامه با بیان اینکه ‌این افراد از ولایت دم می‌زنند اما با عملکرد خود قلب رهبری را به درد می‌آورند، افزود:‌ اظهارات اختلاف‌افکنانه و بازی با احساسات جوانان برای دستیابی به اهداف شومی که این جریان دنبال می‌کند خلاف مصالح نظام و اقتدارجمهوری اسلامی است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر اینکه باید جلوی جریان‌های خودسری که در کشور اخلال می‌کنند گرفته شود، اظهار داشت: ‌دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و قوه قضاییه بدون در نظر گرفتن جایگاه و نام افراد باید با جریانی که بخواهد در کشور ایجاد اغتشاش کرده و اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی را زیر پا گذارد، به شدت برخود کند.

لاززم به ذکر است، رهبر معظم انقلاب در آستانه سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز در دیدار با مردم آذربایجان فرمودند: اين كارهایى كه در قم اتفاق افتاد، بنده با اين‌جور كارها مخالفم. آن كارهايى كه در مرقد امام اتفاق افتاد، بنده با اينجور كارها مخالفم. بارها به مسئولين و كسانى كه ميتوانند جلوى اين چيزها را بگيرند، تذكر داده‌ام. آن كسانى كه اين كارها را ميكنند، اگر واقعاً حزب‌اللّهى و مؤمنند، خب نكنند. مى‌بينيد كه تشخيص ما اين است كه اين كارها به ضرر كشور است، اين كارها به نفع نيست.

انتهای پيام/
برچسب ها: کاظم ، جلالی ، حادثه ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.