سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محورهاي مسدود و محدود امروز" چهارشنبه 23 اسفندماه 91"

محور هاي مسدود و محدود امروز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي  باشگاه خبرنگاران  از مرکز مديريت راههاي کشور، امروز " چهارشنبه 23 اسفندماه 91"، محور شمشك به ديزين، فقط حدفاصل پاركينگ بالا تا پايين، در استانهاي تهران و البرز و همينطور محور فرعی پونل - خلخال در استان اردبيل، هر دو بدليل بارش برف و كولاك،‌ تا اطلاع ثانوي مسدود هستند و امكان دسترسي به پيستهاي اسكي "شمشك و ديزين"، وجود دارد.
بر اساس اين گزارش، طي امروز و فردا، به سبب افزايش دما در نوار شمالي كشور، ريزش بهمن در محورهاي منتهي به شمال كشور محتمل بوده و لذا از رانندگان درخواست مي شود از توقف در محورهاي كندوان و هراز، جداَ خودداري کنند.


در حال حاضر، به‌استثناي محور چالدران در استان آذربايجان غربي كه كولاك در آن از سر گرفته شده و نيز برخي محورهاي واقع در ارتفاعات استان "آذربايجان شرقي" و نيز محور اشنويه در استان "آذربايجان غربي"، ساير محورهاي مواصلاتي كشور مواجه با بارش عمده يا مداخلات جوي خاصي نيستند.
شايان ذکر است، در ادامه وقت امروز، در محورهاي واقع در ارتفاعات استانهاي "خراسان جنوبي"، "خراسان رضوي" و "خراسان شمالي"، "بارش باران" پيش‌بيني مي‌شود.
گفتني است، با عنايت به فرارسيدن "تعطيلات نوروزي" و افزايش سفرها، تمامي كار گاهاي جاده اي تا مورخ 20 فروردين 92 تعليق و محورها به‌طور كامل، پاكسازي گرديد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.