سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور 11 هزار مجوز مشاغل خانگي

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي خوزستان از صدور 11 هزار و 136 مجوز مشاغل خانگي در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سيد خلف موسوي گفت: اين تعداد مجوز اشتغال براي متقاضيان مشاغل خانگي در استان خوزستان صادر شده که از اين رقم تعداد هفت هزار و 127 پرونده به بانک معرفي شده است.
وي با بيان اينکه يک هزار ميليارد ريال تسهيلات براي مشاغل خانگي در خوزستان به عنوان سهميه سال 91 تخصيص داده شده است افزود : از ميان پرونده هاي ارسالي به بانک تاکنون به 250 پرونده مبلغ 11 ميليارد و 316 ميليون ريال تسهيلات مشاغل خانگي پرداخت شده است .
 وي اضافه کرد : بيشترين پرونده هاي مشاغل خانگي از سوي کميته امداد با سه هزار و 920 پرونده و فني و حرفه اي با يک هزار و 320 پرونده به بانک معرفي شده اند.
 مديرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعي خوزستان همچنين به روند اعطاي تسهيلات بنگاههاي زود بازده اقتصادي در سال جاري اشاره کرد و افزود: از ابتداي امسال تاکنون 301 طرح در بانکهاي استان تائيد شده اند.
موسوي رقم اشتغال طرحهاي معرفي شده را يک هزار و 879 طرح عنوان کرد و گفت: اين طرحها يک هزار و 141 ميليارد و 259 ميليون ريال اعتبار نياز دارند.
وي تعداد طرحهاي انعقاد قرارداد شده را 198 طرح برشمرد و افزود: تعداد اشتغال طرحهاي منعقد شده يک هزار و 362 فرصت شغلي است./س
برچسب ها: تعاون ، کار ، رفاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.