سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه نوروز 92 صورت گرفت ؛

اجرای 57 برنامه سلامت محور با شعار "خودمراقبتی" در منطقه 7

اداره سلامت شهرداری منطقه 7 در روزهای پایانی سال جاری 57 برنامه با شعار "خود مراقبتی" با موضوعات بهداشتی در سطح خانه های سلامت ، مدارس و بوستان های این منطقه برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  بیژن عموییان رئیس اداره سلامت این منطقه با اعلام این خبر گفت: با همکاری مدیران سلامت سرای محلات همزمان با فرارسیدن سال نو  به منظور ارتقای سلامت و آگاهی مردان برنامه های مختلفی را اجرا کرده است که از آن جمله می توان به  برگزاری کارگاه های آموزشی  و مشاوره در محله های خواجه نظام ، بهر ، حشمتیه ، عباس آباد و سهروردی اشاره کرد.
 
وی افزود: این کارگاه های آموزشی با عنوان تغذیه صحیح در سالمندی ، مشاوره پزشکی ، چکاپ رایگان سلامتی و همچنین تست فشار و قند خون برگزار شد.
 
عموییان برگزاری کارگاه های سنجش شنوایی، مسابقات ورزشی ، جلوگیری از قلیان ،  خود مراقبتی سرطان پروستات ، ورزش و نشاط در مردان معلول ذهنی ، رعایت ایمنی در محیط کار و رانندگی ، جلوگیری از مصرف دخانیات و اعتیاد به الکل و مواد مخدر، اجرای تئاتر با موضوع حفظ محیط زیست ،چکاپ و غربالکری بیماری چشمی شایع اب مروارید در مردان و عوارض چشمی ناشی از دیابت در مردان را از دیگر برنامه ها دانست./ل
برچسب ها: سلامت ، محور ، شعار ، خود ، مراقبتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.