سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

بیش از یک هزار واحد دامداری در استان چهارمحال و بختیاری در دست ساخت است

معاون بهبود تولیدات دامی اداره کل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، از ساخت یکهزار و 143 واحد در مجتمع های دامپروری این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

برزو هیبتیان گفت: هفت واحد از این تعداد با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در مجتمع دامپروری گاو شیری حاج کهوای شمالی و 18 واحد نیز با همین میزان پیشرفت در حاج کهوای جنوبی شهرکرد در حال ساخت است.
وی، میزان اعتبار هزینه شده برای تکمیل و بهره برداری از این واحدها را 15 میلیارد ریال عنوان کرد.
هیبتیان افزود: 77 واحد دیگر نیز در مجتمع گاو شیری شاه منظر و 68 واحد در مجتمع دامپروری گاو شیری قلنگان شهرستان شهرکرد، با 70 درصد پیشرفت در حال ساخت است که برای تکمیل به 24 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
معاون بهبود تولیدات دامی اداره کل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: 102 واحد در مجتمع دامپروری شهر کیان، با 80 درصد پیشرفت و 53 واحد نیز در مجتمع گاو شیری شورابچه شهرستان شهرکرد، با 63 درصد پیشرفت، 68 واحد در مجتمع دامپروری گاو شیری، گوساله و بره پرواری شهرستان بروجن با 90 درصد پیشرفت و 21 واحد با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در مجتمع میلاس شهرستان لردگان نیز از دیگر واحدهای در حال ساخت در استان چهارمحال و بختیاری است.

وی، میزان اعتبار لازم برای تکمیل این واحدها را نیز 51 میلیارد ریال عنوان کرد.

هیبتیان تصریح کرد: 168 واحد دیگر نیز با 60 درصد پیشرفت در مجتمع دامپروری گاو شیری بن و 560 واحد در مجتمع دامپروری گاوشیری و بره پرواری اسکان شهرکرد، با 45 درصد پیشرفت فیزیکی در دست احداث و تکمیل است که برای بهره برداری به 45 میلیارد ریال اعتبار نیازدارد.

معاون بهبود تولیدات دامی اداره کل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، میزان اعتبار هزینه شده برای توسعه و ساخت واحدهای جدید در مجتمع های دامپروری فعال استان چهارمحال و بختیاری، تا سال گذشته را 30 میلیارد و 461 میلیون ریال و اعتبار مورد نیازبرای تکمیل و بهره برداری از آنها را 140 میلیارد ریال عنوان کرد./س

برچسب ها: دامداری ، ساخت ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.