سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

برخورداری 25 روستای شهرستان سقز از نعمت گاز طبعی در سال آینده

نماینده شهرستانهای سقز و بانه گفت: سال آینده عملیات گازرسانی به 25 روستای دیگر شهرستان سقز از جمله روستاهای باشماق و قلعه جقه انجام می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سال آینده عملیات گازرسانی به 25 روستای دیگر شهرستان سقز از جمله روستاهای باشماق و قلعه جقه انجام می شود، افزود: وضعیت نامناسب جاده های روستایی یکی از مشکلات این شهرستان است که در راستای بهسازی و آسفالت جاده های روستایی شهرستان سقز با مسئولان رایزنی هایی صورت گرفته و امیدواریم، در سال آینده در بخش جاده های روستایی شهرستان اقدامات ویژه ای صورت بگیرد و به میانگین استانی برسیم.
محسن بیگلری با تقدیر از فرمانداری شهرستان سقز برای تسهیل در پرداخت بیش از 200 میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال زایی که رتبه اول استان را بدست آورده اند، خواستار ادامه این روند برای ریشه کنی بیکاری در شهرستان شد.
در ادامه فرماندار شهرستان سقز هم در این نشست با تقدیر از مردم برای همکاری با مسئولان برای پیشبرد کارها گفت: در سال آینده یک میلیارد ریال برای دیوار حائل رودخانه داخل روستای باشماق، راه اندازی سایت تلفن همراه اول، آسفالت محور قلعه جقه- باشماق، 500 میلیون ریال برای اتمام بازسازی مسجد، 160 میلیون ریال برای ایجاد زمین ورزشی توسط سپاه با قول مساعد سردار نریمانی و اتمام طرح هادی روستای باشماق از برنامه هایی است که اجرا خواهد شد.
در ادامه این نشست تعدادی از مسئولین شهرستان هم در باره اقدامات صورت گرفته و انجام فعالیت های سال آینده گزارشی ارائه کردند.
روستای باشماق دارای بیش از 200خانوار با بیش از یک هزار نفر جمعیت است./س
برچسب ها: گازرسانی ، روستایی ، سقز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.