سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صرف 25 میلیارد ریال

53 طرح ایمن سازی ترافیکی در شمال تهران اجرا شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک اعلام کرد: با صرف هزینه ای بالغ بر 25 میلیارد ریال 53 نقطه از معابر و تقاطع های شمال تهران اصلاح هندسی و ساماندهی شد.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهندس پوریا محمدیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : این طرح ها با بررسی های کارشناسان ترافیکی به منظور توسعه شبکه معابر درون شهری و ایجاد سهولت توام با ایمنی در تردد وسایل نقلیه، از ابتدای  سال جاری تا کنون در معابر و تقاطع های اصلی و فرعی  شمال تهران که نیاز به ساماندهی داشتند اجرا شد.
 
وی اجرای تقاطع های همسطح و زیر گذر در بلوار کاوه، 35 متری شهید اندرزگو و قیطریه را از دیگر اقدامات اجرا شده دانست و گفت : طراحی و اصلاح هندسی های معابردر سطح منطقه به منظور ایجاد دسترسی ایمن و روان، رفع نقاط حادثه خیز و گره های ترافیکی با بررسی کارشناسان و درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و پس از تصویب سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در منطقه اجرا می شود.
 
محمدیان به توسعه پارکینگ های طبقاتی و مکانیزه اشاره کرد و افزود: 150 ظرفیت پارک خودرو در پارکینگ شهید باهنر با توسعه بخش جنوبی پارکینگ ایجاد و 4 پارکینگ مکانیزه نیز در منطقه یک نصب و راه اندازی شده و 2 پارکینگ طبقاتی شهید همت و شهید باهنر نیز به سیستم هوشمند سازی مجهز شده اند.
 
دبیر کارگروه تخصصی ایمنی شبکه معابر وپیاده راه های شهرداری منطقه یک بهره برداری از پل عابر پیاده کابلی بزرگراه شهید چمران به طول 48 متر، پل عابر مکانیزه قیطریه، بهسازی پایانه های شهید افشار ، نو بنیاد ، ارم و ... را از دیگر اقدامات اجرا شده در سال جاری اعلام کرد./ل
برچسب ها: طرح ، ایمن ، ترافیک ، شمال ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.