سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران :

دانشجويان ترم 5 پرستاري در بيمارستانها فعاليت خواهند كرد

مدير امور پرستاري دانشگاه علوم پزشكي تهران گفت : براي تامين نيروي انساني علارغم محدوديت هاي جذب نيرو ، هماهنگي هاي خوبي براي حضور دانشجويان ترم 5 به بالا در بيمارستانها صورت پذيرفته است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، خورشيد وسكويي مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در همايش تقديراز فعالان قراني با بيان اينكه اهداف کلانی را در حوزه پرستاری در این دانشگاه دنبال می کنیم، تصریح کرد: افزایش کیفیت و خدمات پرستاری در بیمارستان های تحت پوشش از طریق نظارت کنترل و حسابرسی، توسعه کمی و کیفی کار پرستاری، بهبود وضعیت شایسته سالاری و .... از اهداف مهم این حوزه است.

وي با اشاره به اينكه  اعتبار بخشی در کشور ما طي کمتر از دو سال در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شد افزود : در كشورهاي ديگر در بازه زماني 5 ساله به انجام رسيده است .
مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران تصريح كرد : هز چند ارتقای کمی کادر پرستاری در محدوده اختیارات ما نیست ولي‌ به دلیل اولویتی که در درمان بیمار وجود دارد در حوزه پرستاري از كيفيت خوبي برخوردار هستيم .

وي ادامه داد: با توجه به خروج پرستاران از پایتخت و بازنشستگی تعدادی از این قشر ولي پرستاران حاضر با فعالیت بیشتری اين كمبود را جبران مي كنند .
 
خوشيد وسكويي با اشاره به اينكه در راستاي تامين نيروي انساني مورد نياز ‌هماهنگی های خوبي برای حضور دانشجویان ترم پنجم به بالا برای حضور در بیمارستان های دانشگاه صورت پذيرفته است يادآور شد : ساماندهی شیفت های نامتعارف در کادر پرستاری از ديگر كارهاي انجام شده است كه 120 نفر ساعت آموزش برای هشت هزار و 150 نفر به صورت الکترونیکی و حضوری انجام شده است.
وي تصريح كرد: تعدادی از همکاران ما در آموزش به بیمار با هدف کاهش زمان بستری شدن بیمار در بیمارستان مستقر شدند و تیم های آموزش به بیمار برای حفظ حقوق بیمار و مواضع شرعی فعالیت های خوبی انجام داده اند.

وسكويي ادامه داد : 760 مترون،‌ سوپروایزر و سرپرستاران در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران فعاليت دارند كه در اين راستا  بر اساس نظرسنجی های انجام شده میزان رضایت مندی از این قشر 67/84 درصد اعلام شده است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.