سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

سکان تیم ملی کشتی فرنگي ایران در دستان یک سقزی

با پيشنهاد مدير فني تيمهاي ملي كشتي آزاد و فرنگي، عبدالله چمن گلی، کشتی گیر سقزی به عنوان مربي ارشد تيم ملي كشتي فرنگي منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، فدراسيون كشتي اعلام كرد: با پيشنهاد رسول خادم مدير فني تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي و با توجه به سوابق مديريتي قهرماني، مربيگري و موافقت فدراسيون كشتي به ترتيب بهرام مشتاقي، عبداله چمن گلي و علي اشكاني تا پايان خرداد ماه سال 92، بعنوان سرپرست، مربي ارشد و مربي تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان منصوب شدند.پيش از اين رسول جزيني، ايرج اسنفدياري فر و حسام الدين جعفري به ترتيب به عنوان مربي ارشد، مربي و سرپرست حكم گرفته بودند كه با كناره گيري آنها، دستياران سابق محمد بنا همگي از كادر كشتي فرنگي ايران خارج شدند و بايد ديد گروه جديد چگونه تيم ملي كشتي فرنگي ايران را هدايت مي كند.
عبدالله چمن گلی مربی کردستانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران اخیرا از سوی فدراسیون بین المللی کشتی جهان (فیلا) به عنوان بهترین مربی سال 2012 نیز انتخاب شده است .
چمن گلی دو مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز قهرمانی آسیا را در دسته 68 کیلوگرم در کارنامه خود داشته و در المپیک 1992 بارسلون هم به مقام ششم رسید./س
برچسب ها: تیم ملی ، کشتی ، سرمربی ، سقز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.