سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اعزام هیئت‌های تجاری اردبیل به 5 کشور

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: هیئت‌ تجاری استان اردبیل به پنج کشور دنیا اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ارژنگ عزیزی امروز در نشست با جمعی از تجار و بازرگانان اردبیل افزود: ما در کنار اعزام هیئت‌های تجاری به کشورهای هدف صادرات همراه با رویدادهای تجاری نظیر روسیه،‌ گرجستان، ترکیه و عراق در بهار، تابستان و پاییز سال آینده سعی خواهیم کرد دعوت از هیئت‌های تجاری را نیز به استان در دستور کار قرار دهیم.

وی گفت: قرار است بهار سال آینده اعزام هیئت تجاری و بازرگانی استان اردبیل2 به عراق و در تابستان به کشورهای روسیه، ترکیه و گرجستان و پاییز نیز به کشور آذربایجان را شاهد باشیم.

عزیزی همچنین افزود: از هیئت‌های تجاری خارج از کشور نیز دعوت کردیم در این استان حضور یابند که این کشورها شامل ترکیه، روسیه، چین، مجارستان و ارمنستان هستند که با ورود به استان می‌توانند هم در نمایشگاه های تخصصی این استان و هم از توانمندی‌های تجاری، بازرگانی، گردشگری و صنعتی این استان بازدید کرده و از نزدیک با آنها آشنا شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: قطعاً در اخذ مجوز برای ورود و یا اعزام هیئت‌های تجاری مشکلی نداریم و سازمان تجارت موافقت خود را با این امر اعلام کرده است.

عزیزی در ادامه از تشکیل شورای مشترک تجاری ایران با آذربایجان و همچنین احداث درمانگاه برای ارائه خدمات و توانمندی‌های بهداشتی و درمانی در آن کشور خبر داد./س

برچسب ها: اردبیل ، اعزام ، هیئت ، تجاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.