سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کارشناس مسائل بین‌الملل:

طرف غربی با جنجال رسانه‌ای در مذاکرات هسته‌ای راه به جایی نخواهد برد

یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: گروه 1+5 و غرب سعی دارند با جنجال رسانه‌ای در راستای اهداف خود از کشورمان امتیاز گیرند و در ازای آن هیچ‌گونه امتیازی به جمهوری اسلامی ایران ندهند.

" سید حسین موسوی‌زاده " در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مذاکرات ایران و گروه 1+5 گفت: خواسته ايران از غني‌سازي اورانيوم همان چيزي است که NPT آن را حق هر توليدکننده انرژي هسته‌اي مي‌داند و ايران خواهان توليد 20 درصدي غني‌سازي است که بايد این مهم به رسميت شناخته شود.

وی تصريح كرد: ايران در تمام مراحل فعاليت‌هاي خود اثبات کرده هدفي جز ايجاد تعامل و برقراري راهکارهاي سازنده و اثرگذار با دولت‌هاي ديگر نداشته که طرف  غربی باید در مذاکرات آتی این مهم را مدنظر قرار دهد.

موسوی‌زاده افزود:  گروه 1+5 و غرب سعی دارند با جنجال رسانه‌ای  در راستای اهداف خود از کشورمان امتیاز گیرند و در ازای آن هیچ‌گونه امتیازی به جمهوری اسلامی ایران ندهند.

اين کارشناس مسائل بین‌الملل خاطرنشان کرد: در نشست آتی گروه 1+5 بايد اين اصل مهم را در نظر بگيرد که طبق معاهدات بين‌المللي مطالبات ايران را قانوني شمرده و آنها را به رسميت بشناسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مذاکرات ، اتمی ، آژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.