سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه رتبه برتر را کسب کرد

روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه در چهارمین جشنواره تجلیل از روابط عمومی های برتر دانشگاه ها، مراکز پژوهشی فناوری و سازمان های وابسته به وزارت علوم رتبه برتر در بخش نظارت، برنامه ریزی و ارزیابی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

در این مراسم که با حضور دکتر الهام معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهور، دکتر دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر زیاری رییس دانشگاه پیام نور، دکتر یونس شکر خواه استاد رشته علوم ارتباطات و مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و همچنین خبرنگاران حوزه آموزش عالی سراسر کشور برگزار شد، مهدی عبدالمالکی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه در بخش نظارت، برنامه ریزی و ارزیابی رتبه برتر را کسب و لوح تقدیر از معاون رییس جمهور و وزیر علوم را دریافت کرد.

در این برنامه دکتر یونس شکرخواه استاد رشته علوم ارتباطات بیانیه هیات داوران چهارمین جشنواره رسانه، آموزش عالی، علم و فناوری را قرائت کرد.

روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه در مهر ماه سال جاری در هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی نیز که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی ایران برگزار شد، رتبه سوم کشور را در بخش خبر کسب کرد.

در سال 91 همچنین این بخش پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه، موفق به کسب رتبه برتر تبلیغات در بین پژوهشکده ها، پژوهشگاه ها، سازمان ها و مراکز جهاددانشگاهی کشور گردید./س

برچسب ها: کرمانشاه ، پارک ، رتبه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.