سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/با حضور رییس جمهور

84 طرح راه سازی در استان مرکزی به بهره برداری می رسد

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: 84 طرح در حوزه راه سازی این استان به زودی با حضور رییس جمهوری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ،خرمی در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای این تعداد طرح یک هزار و 536 میلیار ریال اعتبار صرف شده است.
وی بیان کرد: کنارگذر شمالی شهر اراک با اعتبار 520 میلیارد ریال احداث شده و در این سفر به بهره برداری می رسد که تاثیر به سزایی در کاهش آلودگی و روان شدن تردد دارد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی اظهار کرد: بهره برداری از 42 کیلومتر از محور روستایی اراک - راهجرد با اعتبار 50 میلیارد ریال یکی دیگر از طرح های قابل بهره برداری است.
خرمی عنوان کرد: تقاطع غیر همسطح بسیج نیز با اعتبار 80 میلیارد ریال احداث شده و از دیگر طرح های آماده بهره برداری در این سفر است که تاثیر به سزایی در کاهش آلودگی هوا و روان شدن ترافیک دارد.
وی بیان کرد: 32 پروژه راه روستایی با طول 110 کیلومتر نیز با اعتبار 220 میلیارد ریال نیز در این سفر بهره برداری می شود که با این مهم 98 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت راه آسفالته برخوردار می شوند.
وی، 11 هزار و 200 واحد مسکن مهر را از دیگر طرح های آماده بهره برداری در سفر ریاست جمهوری عنوان کرد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به اینکه چهار هزار و 480 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این تعداد واحد مسکونی سرمایه گذاری شده اظهار کرد: طرح یک هزار و 440 واحدی مسکن مهر امام صادق (ع) اراک به صورت الگو در این سفر به بهره برداری می رسد./س
برچسب ها: راه ، شهر ، اراک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.