سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

اصفهان در نوروز 92 آماده ارائه خدمت به 150 هزار مسافر

شهرداری اصفهان در نوروز سال آینده آماده ارائه خدمت به 150 هزار مسافر نوروزی خواهد بود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان معاون خدمات شهری شهر داری اصفهان در خصوص خدمات شهری ویژه ایام نوروز امسال گفت : روز دوم فروردین امسال 122 هزار نفر مسافر نوروزی را اسکان دادیم که سال آینده با فرض اینکه آمار 20 درصد افزایش یابد فضا را برای 150 هزار نفر مسافر آماده کرده ایم.

رنجبر افزود : 500 نفر از نیرو های شهرداری در مناطق مختلف شهر در ایام نوروز آماده ارائه خدمت خواهند بود .

وی خاطر نشان کرد : با توجه به مصادف شدن ایام دهه فاطمیه با تعطیلات نوروز سعی خواهیم کرد برنامه های مسافران نوروزی را با بازدید از نقاط گردشگری مختلف استان و طرح های جدید پر کنیم .

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توسعه 60 هکتاری فضای سبز شهر اصفهان در سال جاری عنوان کرد : در روز درختکاری امسال500 هزار اصله درخت کاشته که 100 هزار اصله آن به شهروندان اهدا شد و بر این اساس تعداد درختان شهر اصفهان از2 میلیون و 400 اصله به 3 میلیون اصله درخت رسید .

رنجبر با بیان اینکه پسماند های شهری تا پایان بهمن ماه امسال نسبت به سال گذشته 6 درصد کاهش داشته است ، گفت : در حوزه خدمات شهری به عنوان بخش نگهدارنده شهر اصفهان 15 خدمت مختلف از جمله مدیریت آب و پساب ، مدیریت پسماند شهری ، مدیریت فضای سبز ، زیبا سازی شهر و همچنین نگهداری از تأسیسات ، تجهیزات و مبلمان شهری در حال انجام است .

وی در پایان در خصوص مدیریت و حفظ فضای سبز خاطر نشان کرد : از سال 82 تاکنون فضا ی سبز به 5 هزار هکتار رسید که به این ترتیب سرانه فضای سبز هر شهروند اصفهانی از 5/14 به 5/26 متر مربع افزایش یافت که می تواند کمک مؤثری در آلودگی هوا داشته باش/سد 

برچسب ها: اصفهان ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.