سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

شاهین شهر آماده پذیرایی از مسافران بهاری است

شهردار شاهین شهر از آمادگی این شهر برای میزبانی از مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: مظاهر مدنیت و فضای معنوی این شهر آماده بازدید مسافران بهاری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، ناصر نفری در جلسه ستاد نوروزی شهرداری افزود: شاهین شهر، شهر نمونه گردشگری طبیعی و مدرن ایران با جاذبه های فراوانی است.
وی اظهار کرد: شهرداری شاهین شهر با تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی از ابتدای اسفند خود را آماده حضور مسافران نوروزی کرده است.
وی آماده کردن اقامتگاه برای مسافران با تمام امکانات شامل نماز خانه، محل استراحت، هماهنگی برای اقامت مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی، رنگ آمیزی نشانه های شهری و خط کشی خیابانها و جداول، نصب تابلوها و پیام های نوروزی و آموزشی، تجهیز اماکن و برنامه های جذاب برای مسافران را از جمله اقدامات این ستاد برشمرد.
وی ساخت چیدمان زیبا و بزرگ سفره هفت سین در میادین، بازسازی و آماده کردن نمازخانه های سطح شهر و پخش اذان در اوقات شرعی در مناطق گردشگری، کاشت گلهای فصلی، انجام برنامه ریزی برای کشیک نوروزی در ستاد استقبال، اهدای سوغات به مسافران، آمادگی نیروهای امداد و آتش نشانی کشیک ویژه نیروهای خدماتی را از دیگر برنامه های این ستاد عنوان کرد.
نفری خاطرنشان کرد: گشت بازرسی سازمان حمل ونقل همگانی، چاپ و انتشار 25 هزار برگ راهنمای گردشگری، پاکسازی کلی معابر شهری، آماده باش تمام واحدهای اجرایی از جمله اقدامات شهرداری برای رفاه مسافران در نوروز سال 1392 می باشد.
وی افزود: مدیران شهرداری علاوه بر حضور دائم در سطح شهر به صورت ویژه نیز در ساختمان ستاد نوروزی حضور می یابند تا در خدمت مسافران نوروزی باشند.
به گفته شهردار شاهین شهر، این شهرداری به جهت فراهم کردن زیرساخت های لازم برای رفاه مسافران و شهروندان در دو سال گذشته به عنوان شهرداری برتر برگزیده شد و از سوی ریاست جمهور مورد تقدیر قرار گرفت.
نفری اظهار کرد: تلفن پیام گیر 137 روابط عمومی شهرداری شاهین شهر نیز به صورت 24 ساعته آماده دریافت دیدگاه های مهمانان نوروزی و شهروندان است.
شهرستان شاهین شهر در شمال اصفهان واقع است/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.